EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Ze is knap, slim en rijk, en vanaf 27 februari 2020 in de bioscoop. Bespreek hier alles over Emma.
Forumregels: Welkom bij dit forumonderdeel over EMMA. (2020)

1. Wees galant in de discussies. We hoeven het niet met elkaar eens te zijn. We hoeven elkaar ook niet te overtuigen.
2. Past jouw opmerking niet binnen een bestaand onderwerp? Maak dan gerust een nieuw onderwerp aan.
3. Kijk uit met spoilers!
Niet iedereen kijkt heeft de film al gezien. Wil je iets plaatsen wat mogelijk een spoiler is voor anderen? Gebruik dan de BBcode voor spoilers op deze manier:
[spoiler]De tekst die mogelijk een spoiler bevat[/spoiler].
By Dartie
Ik denk dat deze Emma mijn favoriete verfilming is. De chemie tussen Emma en Mr. Knightley! De prachtige kleuren en kostuums. De soundtrack. En ja, de hoofdrolspeelster IS Emma. En ik heb gelachen zeg!

Enige puntje voor mij is Miss Bates. Die uit 1996 sprak mij meer aan... zoals ze praatte, zo stelde ik me Miss Bates voor toen ik het boek las. Die hield maar niet op met praten, ratelde aan een stuk door.

Maar verder helemaal top! Ik denk dat ik deze verfilming nog wel vaker zal kijken! ❤
By Karenlee
Ik heb al aan velen laten doorschemeren dat ik het erg leuk vond, maar wil eigenlijk wachten tot ik het nog een keer heb gezien voordat ik er op in detail gaan. Een ding wil ik wel al kwijt: het valt me op dat ze diverse scenes uit het boek hebben gebruikt die tot nu toe in geen andere verfilmingen voorkomen (de Martins tegenkomen in Fords, het diner bij de Coles). Ik ga bij 2e keer kijken nog beter opletten.
Emma dvd

Oooh! Wat geweldig! De kans is niet groot om te wi[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Helaas, de Nederlandse editie van de reisgids krij[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!