EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

De JaneAusten.nl Leesclub leest eind 2013, begin 2014 Longbourn, het boek van Jo Baker.

Ik wil het liefst de discussie voeren...

In een aparte onderwerp voor elke hoofdstuk
Geen stemmen
0%
In een aparte onderwerp voor elke 3 hoofdstukken
5
71%
In een aparte onderwerp voor elke 5 hoofdstukken
Geen stemmen
0%
Ik vind alles best - ga mee met wat de meerderheid graag wilt
2
29%
By Karenlee
Het moet op een of andere manier opgedeeld worden in verschillende onderwerpen om te zorgen dat mensen die niet zo ver zijn als anderen niet verrast worden door spoilers. We kunnen het hoofdstuk per hoofdstuk doen. Of als dat te veel van goede is, Hoofdstuk 1-3, 4-6 - of zelfs 1-5, 6-10, etc. Laat snel weten wat je voorkeur is.
Met 'algemene' onderwerpen bedoel je dingen zoals, bijvoorbeeld, schrijfstijl enzo?
By Karin
Karenlee schreef:Met 'algemene' onderwerpen bedoel je dingen zoals, bijvoorbeeld, schrijfstijl enzo?
Ja, zaken die betrekking hebben op het hele boek/verhaal. Bijvoorbeeld schrijfstijl, opbouw van het verhaal, personages etc.
By Jane
Per 3 hoofdstukken vind ik prima! Wanneer gaan we beginnen?
By Karin
Jane schreef:Per 3 hoofdstukken vind ik prima! Wanneer gaan we beginnen?
We kunnen nu al aan de slag! Iedereen die lid is van de online leesclub (als je forumnaam rood is, dan ben je dat) kan nu onderwerpen aanmaken. Mocht er iets niet lukken, laat me dat even weten. Het is al weer even geleden dat we iets in de leesclub hebben gedaan ... ;-)
By Maria
Mijn boek is nog niet binen, dus kan ook nog niet met lezen beginnen. Maar per 3 hoofdstukken helemaal goed
Ik heb het onderwerp even een beetje gebombardeerd om alle hoofdstukken alvast in berichten in te delen. Hopelijk kunnen jullie door de bomen het bos nog zien en kunnen jullie al jullie ideeën, gedachten en verwachtingen meteen in de berichten kwijt!
Karin schreef:Goed bezig Frouckje!
Je kreeg zeker al een spam-melding?! :D ;)

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!