EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Okee ... We zijn er geweest!

Wat ben ik blij dat ik niet in Amsterdam woon!!!!! Het gekrioel in het station en op weg naar de Dam ... Je moet gewoon rekening houden met vertraging omdat je om mensen heen moet lopen, of dat je jezelf moet inhouden omdat er een massa langzaam voor je loopt!!!

Maar goed dat we vroeg waren. We hebben zelfs nog even in de Bijenkorf rondgekeken > En dan is te merken dat ik maar van het platteland kom >>> tjonge wat is er veel te koop waarvan ik helemaal niet wist dat het bestond!

Maar de tentoonstelling was mooi evenals het paleis wat ik nog nooit bewust had gezien, en al helemaal niet binnen was geweest! Heel gezellig zo samen met meer en minder bekende mensen. Een leuke gids die er veel vanaf wist.

Er staan daar op een klein stukje Amsterdam veel imponerende gebouwen. Alle keren dat ik er was heb ik dat niet eens goed gezien. >>> Alle keren >>> dat is denk ik 3 of 4 keer!!! Dus dan kijk ik mijn ogen uit en merk de helft niet op!

Ik was weer helemaal gelukkig toen ik vanmiddag naar huis fietste en al het groen zag wat wij hier hebben!
Hetty schreef:Wat ben ik blij dat ik niet in Amsterdam woon!!!!! Het gekrioel in het station en op weg naar de Dam ... Je moet gewoon rekening houden met vertraging omdat je om mensen heen moet lopen, of dat je jezelf moet inhouden omdat er een massa langzaam voor je loopt!!!
Moet je maar niet naar China gaan, daarbij vergeleken is Amsterdam een oase van rust ;-)
Karin schreef:
Hetty schreef:Wat ben ik blij dat ik niet in Amsterdam woon!!!!! Het gekrioel in het station en op weg naar de Dam ... Je moet gewoon rekening houden met vertraging omdat je om mensen heen moet lopen, of dat je jezelf moet inhouden omdat er een massa langzaam voor je loopt!!!
Moet je maar niet naar China gaan, daarbij vergeleken is Amsterdam een oase van rust ;-)
China staat idd NIET op mijn lijstje :lol:
Karin schreef:
Diewertje schreef:
Hetty schreef:China staat idd NIET op mijn lijstje :lol:
Nou, hier wel! Hopelijk over twee jaar met de trein erheen :-)
Leuk!
Hopelijk niet met de treinproppers met witte handschoenen ;) :lol:

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=5lpEZkjeKEw[/youtube]
Echt? Wat tof! M heeft het 5 jaar geleden gedaan, maar vind het gelukkig helemaal niet erg om het nog eens te doen. Volgens mij hadden ze geen gebrek aan eten, maar de douche-mogelijkheden zijn wel wat aan de schaarse kant ;).

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!