EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

By Lady C
Karin,

Ik heb het winterbivak erin gezet 30-03 t/m 01-04)
Klopt het dat je dit niet ziet in het overzichtje op de site alleen als je met google inlogt?
Ik zie wel het bal in nov.

Groetjes
By Karin
Lady C schreef:Karin,

Ik heb het winterbivak erin gezet 30-03 t/m 01-04)
Klopt het dat je dit niet ziet in het overzichtje op de site alleen als je met google inlogt?
Ik zie wel het bal in nov.

Groetjes
Hee Carmen, ik zie het niet wat je hebt ingevuld... heb je het wel in de goede agenda gezet en niet in je eigen Google agenda?
By Lady C
Snap er niks van krijg op 1 of andere manier geen afspraken in JaneAusten.nl agenda kan deze wel inzien probeer dan te plaatsen. Ik zie dan alleen mijn eigen agenda als ik dan van eigenaar wil veranderen lukt dit niet.
By Karin
Ik ben bang dat het toch niet zo werkt als ik dacht. Volgens mij moet ik mensen persoonlijk uitnodigen om bij te kunnen dragen aan de agenda. Als je mij je mailadres waarmee je op Google inlogt even pm't, Carmen, kan ik je toevoegen.
By Lady C
Karin,

Gedaan! :)
By Lady C
Het is gelukt :) :)
By Karenlee
Dit werd opgezet met het idee dat men een overzicht zou kunnen krijgen van alle aankomende Regency activiteiten (en daarover te praten) maar is, denk ik, een beetje moeilijk om het goed bij te houden. Wellicht blaast dit een klein beetje nieuwe leven in.

Er is zo veel dat aan zit te komen, maar door een combinatie van een verkleinde team op mijn werk (waardoor veel of lang vrij krijgen moelijk is) en op het geld letten moet ik heel kieskeurig zijn. Malta moet ik laten schieten, en Hongarije waarschijnlijk ook. Kan ook (ERG helaas) niet naar d'Ursel in juni, omdat dat een van de weinige momenten is (tussen groot, terugkerende projecten door) dat Gerard en ik 2 weken op vakantie kunnen. Het enige dat zeker is waar ik aan deel gaat nemen dit jaar is Bathmen (maar dan ook waarschijnlijk 2 dagen) en een combinatie van JA Festival Bath en rondreis naar Austen film locaties in Derbyshire in September. Oh, en natuurlijk de Stichting Reverence Ball, waanneer dat ook plaatsvindt. Hopelijk volgende jaar meer - in ieder geval 200 jaar Waterloo!

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!