EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Ik ben even zo vrij geweest het volgende uit de uitnodiging te kopiëren:

Op veler verzoek organiseren wij weer een Jane Austen Afternoon Ball in beautiful Country Inn Langerlust, Amsterdam. In deze landelijke zetting genieten we van een intieme middag met de Jane Austen dansen in de hoofdrol, afgewisseld met breaks voor een hartige en zoete Afternoon Tea en als het weer mooi is een "stroll around the Country Inn grounds". De dansen zullen weer begeleid worden door de musici onder leiding van Ricardo Rodriquez Miranda en dance-callers Maria Angad Gaur en Monique Christiaan. Om geriefelijk te kunnen dansen is er een limiet aan het aantal deelnemers en het is fijn als je enigzins bekend bent met deze vorm van contre-dance.
Wil je mee genieten op deze Jane Austen middag, dan is 't raadzaam om je zo spoedig mogelijk aan te melden op info@janeaustensociety.nl

Waar: Langerlust, Provincialeweg 24 ,1108 AB Amsterdam
Venue: Rozenzaal
Wanneer: Zaterdag 16 juni 2012, 13.00 - 17.30 uur
Dresscode: Jane Austen/Regency/Empire
Kosten : 55 euro p.p.
Free parking
Reserveren noodzakelijk, deelname op basis van vooruitbetaling.

Er is mogelijkheid tot omkleden en buiten de Tea om kun je andere drankjes bestellen voor eigen rekening.
"Wij verheugen ons op jouw vrolijke gezelschap"!!!!

Wie is van plan hierheen te gaan?
Dit event gaat in deze vorm niet door. Er is wel een afsluiting van de danslessen op 17 juni op dezelfde locatie. Maar aangezien ik er zelf niet heenga, weet ik niet alle details...

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!