EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Roses for Jane schreef:Mag ik vragen hoeveel mensen er max mogen komen? :)
Ik ken de locatie namelijk en de feestzaal is niet bijster groot....
Word de zaal op de 1e verdieping gebruikt, of de zaal tegenover de bibliotheek?
De zaal op de 1e verdieping wordt gebruikt en de zaal tegenover de bibliotheek en de bibliotheek EN alle andere ruimtes. Het hele kasteel is van ons die avond! :rofl: (Behalve de bruidssuite, die blijft op slot. Tenzij iemand er wil slapen natuurlijk ;-))
We hebben nog geen maximum vastgesteld, eerst maar eens hopen dat we net zoveel kaarten verkopen als vorig jaar.
Mag ik vragen hoeveel mensen er max mogen komen? :)
Word de zaal op de 1e verdieping gebruikt, of de zaal tegenover de bibliotheek?
Ik wil hier nog even aan toevoegen dat de zaal op de eerste verdieping 7 bij 22 meter is, dat is dus het dubbele van wat we vorige jaar hadden. En idd wat Karin al aangeeft het hele kasteel is alleen voor ons. :inlove:
Mag ik vragen hoeveel mensen er max mogen komen?
De locatie hebben wij gekozen vanwege de groottte van de balzaal. Deze is een van de grootste die wij tot nu toe tegengekomen zijn op een historische locatie. En geloof me, we hebben heel wat historische locaties bezocht :)
Afbeelding

:rofl: :rofl: :rofl: - Ja, ik zie Francine en Caroline inderdaad zo door het lucht zien vliegen :rofl:

:'( :'( :'(
WAAAH! Ik wil er OOK bij zijn!!!

Zuid Amerika - wat een STUPID idee :( :( :(
Irma schreef:
Mag ik vragen hoeveel mensen er max mogen komen?
De locatie hebben wij gekozen vanwege de groottte van de balzaal. Deze is een van de grootste die wij tot nu toe tegengekomen zijn op een historische locatie. En geloof me, we hebben heel wat historische locaties bezocht :)
Okay, dan zal het er wel aan liggen dat de zaal toendertijd helemaal vol gebouwd was ;)
Wij hebben toen zelf ook iets van 8 locaties bekijken, waaronder Kasteel Wijenburg, voor onze bruiloft.
Het is niet makkelijk om een juiste locatie te zoeken, helaas zijn er zoveel locaties modern ingericht, gelukkig deze niet!
De bibiliotheek is echt prachtig, vooral de openhaard.
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 28

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!