EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Ik heb eigenlijk hetzelfde probleem als Hetty: de dansdemonstratie op 3 maart en dus de zondag voorafgaand daaraan (de 24e) oefenen voor de demonstratie op het kasteel. Als ik zo naar de foto's kijk dan kom ik wel weer helemaal in de stemming voor het Hodshon-bal op de 23e februari.
Maar ik moet kiezen... zucht... :(
hahaha, zeg dat wel Odette :D , gelukkig heb ik een ernstige allergie voor onbetrouwbare mannen met te mooie gladde praatjes. En anders greep mijn echtgenoot wel in ;) :inlove:
Laatst gewijzigd door rosa op 29 nov 2012 20:44, 1 keer totaal gewijzigd.
@ Jaqueline, als jij, Hetty en misschien ook John en Saskia ook allemaal in d eknoop komen zo, kan die generale repititie dan niet verzet worden? of gaat het echt om d euitvoering zelf?
Nee Esther > ik ga NIET naar Haarlem! Jullie mogen de generale verzetten, maar dan ga ik toch NIET naar Haarlem! Ik ga gewoon volgend jaar weer naar Echteld, en verder naar bijeenkomsten van de Meryton society, de leesclub en andere meet-ups die georganiseerd worden en waarbij de afstand acceptabel is en dat is genoeg!

Ik ga elke week al dansen > we hebben straks een nieuwjaarsbal, een Burn's night en een jubileumbal! Ik moet ook af en toe eens thuis zijn.
Het voordeel van zelf niet dansen is dat je zo ontzettend kunt genieten van alles wat er op de dansvloer zich afspeelt.

Maar waar ik echt het meest van genoten heb was de allerlaatste dans.Die was niet alleen super leuk om te zien.Maar ook om te horen...door de houtenvloer in de danszaal kreeg je echt het idee helemaal terug in de tijd te zijn.De muziek...het geluid van dansende mensen op de houtenvloer.En dan al die geweldige kleding die iedereen aan had.Het zou zo maar uit een film hebben kunnen komen.

Uit 'n film... :?: :?: Nee het had echt 200 jaar geleden kunnen zijn :inlove: :inlove: :inlove:
oeps, ja, dat wist ik natuurlijk wel Hetty. Jouw naam hoort niet in het rijtje.
Jaah, na november nog meer foto'!!

@ Lidewij, aangezien ik niet van horrorfilms hou heb ik weinig verstand heb van zombies Toch geloof ik niet dat het mooie meisjes met prachtige rode haren zijn? :^) Maar ik kan het natuurlijk mis hebben :^) Misschien moet ik dan toch eens naar Pride and Prejudice and Zombies gaan kijken?
  • 1
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!