EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Dames Stichting Revérence..... :* :* :* :* en :hug: :hug: :hug:

Nogmaals dankjewel voor deze geweldige avond die jullie weer georganiseerd hebben.
Ik heb genoten van alle gastvrijheid en alle mooie leuke en lieve mensen om mij heen.

En ook dit jaar besefte ik weer dat je niet hoeft te dansen om toch volop van alles te genieten.
En genoten dat heb ik :clap: :clap:

Een kippenvel moment.
Namelijk toen "Rule Britania"werd gezongen.Als ik dit hoor, maakt niet uit waar of wanneer.
Ik krijg altijd koude rillingen.

Maar nogmaals bedankt voor de geweldige avond

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qR_bJFpi ... re=related[/youtube]
Dames van Revérence, bedankt voor de onvergetelijke avond :* :* !!

Het was tot in de puntjes verzorgd, de locatie (binnen én buitenkant) vond ik geweldig en de combinatie van de locatie met 150 prachtig gekleedde mensen, maakte de sfeer heel bijzonder en magisch. Echt een hoogtepunt van het jaar!!
Er was zoveel te doen, te zien en te beleven dat de tijd is omgevlogen. En vanochtend werd ik wakker met spierpijn: zou ik teveel hebben gedanst of heb ik een waardeloze conditie (ik ben bang het laatste ;-))?
Wat geweldig dat jullie het zo fijn/gezellig/geslaagd hebben gevonden, bedankt voor de complimenten!
Hoewel ik mij toch het liefst het eerste uur in een bezemkast had verstopt, heb ik het ook erg naar mijn zin gehad. Ook aan het dansen heb ik mee kunnen doen (was gezellig, Esther!) en gedurende de hele avond heb ik intens genoten van al die stralende en glunderende gezichten!
Dankjewel Hetty! :)

Gelukkig dat je het toch gezellig vond Frouckje! Vond het ook heel leuk om met jou te dansen en gelukkig neem je het me niet kwalijk dat ik je op de dansvloer heb gehouden ;)
We hebben iig heel veel gelachen......... :D

Tot de volgende dans
Jaaah, op naar februari!
Hoe zat het ook alweer? kom jij dan ook Diewertje?
en de rest?

Het had ook bijna niet gekund dat het niet leuk was toch? Zulke leuke mensen, hou veel van kastelen, ben altijd wel een "jurkenmeisje" geweest en een klassiek tutje ;)
rosa schreef:Jaaah, op naar februari!
Hoe zat het ook alweer? kom jij dan ook Diewertje?
Nou ik was het eigenlijk niet van plan, maar na dit weekend ben ik opeens op andere gedachten gebracht ;-). Dus misschien wel! Maar dan alleen voor het bal.
rosa schreef: Het had ook bijna niet gekund dat het niet leuk was toch? Zulke leuke mensen, hou veel van kastelen, ben altijd wel een "jurkenmeisje" geweest en een klassiek tutje ;)
Ik had ook niet anders verwacht, maar het heeft bij jou nog lang geduurd voordat je "om" was :lol: :-P
  • 1
  • 23
  • 24
  • 25
  • 26
  • 27
  • 28

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!