EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Karin schreef:
Marleen schreef:Het is maar goed dat ik over internet beschik tijdens mijn vakantie dan, anders loop ik de inschrijfdatum nog mis ;)
Vorig jaar begonnen we begin maart met de voorverkoop en waren we begin juli alle kaarten kwijt. Dus je kunt wel een maand of twee op vakantie zonder internet, Marleen ;-)
He gelukkig, ben helemaal opgelucht ;)
Karin schreef:
Roses for Jane schreef:OOh dat klinkt zeker leuk, gaan we over nadenken.
Helemaal mooi de datum, we zijn die dag dan 11 jaar samen!

Het enige waar ik een paniekaanval van krijg, is de eventuele verkoopdatum.
Gezien de kaartjes als een gek gaan, moet je ze eigenlijk gelijk aanschaffen en als ze de verkoop, bij wijze van spreken, volgende maand open gooien, dan weet ik nog niet of kan/wil.
De vorige keer moest ik ook een paar dagen voordat ik naar Venetie ging mijn tickets halsoverkop kopen...
De kaartverkoop zal inderdaad volgende maand van start gaan. Wel hebben we dit jaar meer ruimte, dus komen er meer kaarten in de verkoop. Maar het blijft moeilijk te voorspellen hoe snel het gaat. Wij moeten zo vroeg met de kaartverkoop beginnen omdat wij natuurlijk zekerheid moeten hebben dat er voldoende animo is. Ik hoop dat de vroege kaartverkoop geen belemmering zal zijn, want het zou leuk zijn als jullie er weer bij zijn (en vooral op zo'n mooie dag!).
Ik snap uiteraard dat jullie genoeg animo moeten hebben, mag ik vragen hoeveel kaarten er beschikbaar?
Het zal afhangen van waneer we de kaarten kunnen/willen kopen, is er eventueel een teller die kan laten zien hoeveel kaarten nog te koop zijn?
Dan kan je zelf inschatten of je je kaarten nu moet kopen of nog kan wachten...
Begrijp me niet verkeerd, ik vond het vorig jaar echt geweldig!! Maar er zijn nog zoveel festivals,balls,concerten en dergelijke die in de tussentijd plaats vinden....
Vanaf vandaag kun je kaarten kopen voor het Historisch Bal van Stichting Revérence, dat gehouden wordt op zaterdag 24 november 2012 vanaf 19.00 uur in Kasteel Wijenburg in Echteld.

Afbeelding

In 1815, op de vooravond van de slag bij Quatre Bras organiseert de hertogin van Richmond met behulp van de dames van het genootschap Revérence een groots bal dat zijn weerga in de geschiedenis niet zal kennen. Alle geallieerde legerhoofden, hoogwaardigheidsbekleders en diplomaten zullen aanwezig zijn. Maar zijn de geruchten waar? Hebben de troepen de oproep gekregen om bij dageraad ten strijde te trekken tegen Napoleon? Voordat de heren hun afscheid nemen, grijpen de dames hun laatste kans om nog eenmaal met hun echtgenoot, geliefde of broer over de dansvloer te zwieren. Alleen God weet wie er ongedeerd van het slagveld zullen terugkeren…

Het wordt een avond vol verrassingen, vermaak, live muziek en natuurlijk veel dans! Ook dit jaar is er begeleiding van een professionele dansdocent. Wie dat is, dat hoor je binnenkort.
Nieuw dit jaar is de dansworkshop die ‘s middags gehouden wordt in Hotel Restaurant Van Balveren, vlakbij het kasteel. In anderhalf uur brengt de dansdocent je de beginsels van de Engelse Country Dances bij en oefen je enkele dansen die ook ‘s avonds op het programma staan.
Voor zowel het bal als de dansworkshop zijn nu kaarten verkrijgbaar.

Waar wacht je nog op? Bestel nu je kaarten!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 28

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!