EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Oooh, tempting! Ik kan alleen niets toezeggen omdat ik dan net twee maanden in Newcastle ben en ook nog geen flauw idee heb wat dat geintje me gaat kosten, not to mention het rooster (tentamens, essays, scriptie-deadlines etc.) Vond het vorig jaar wel ZO leuk dat ik er graag bij zou willen zijn!
OOh dat klinkt zeker leuk, gaan we over nadenken.
Helemaal mooi de datum, we zijn die dag dan 11 jaar samen!

Het enige waar ik een paniekaanval van krijg, is de eventuele verkoopdatum.
Gezien de kaartjes als een gek gaan, moet je ze eigenlijk gelijk aanschaffen en als ze de verkoop, bij wijze van spreken, volgende maand open gooien, dan weet ik nog niet of kan/wil.
De vorige keer moest ik ook een paar dagen voordat ik naar Venetie ging mijn tickets halsoverkop kopen...
Roses for Jane schreef:OOh dat klinkt zeker leuk, gaan we over nadenken.
Helemaal mooi de datum, we zijn die dag dan 11 jaar samen!

Het enige waar ik een paniekaanval van krijg, is de eventuele verkoopdatum.
Gezien de kaartjes als een gek gaan, moet je ze eigenlijk gelijk aanschaffen en als ze de verkoop, bij wijze van spreken, volgende maand open gooien, dan weet ik nog niet of kan/wil.
De vorige keer moest ik ook een paar dagen voordat ik naar Venetie ging mijn tickets halsoverkop kopen...
De kaartverkoop zal inderdaad volgende maand van start gaan. Wel hebben we dit jaar meer ruimte, dus komen er meer kaarten in de verkoop. Maar het blijft moeilijk te voorspellen hoe snel het gaat. Wij moeten zo vroeg met de kaartverkoop beginnen omdat wij natuurlijk zekerheid moeten hebben dat er voldoende animo is. Ik hoop dat de vroege kaartverkoop geen belemmering zal zijn, want het zou leuk zijn als jullie er weer bij zijn (en vooral op zo'n mooie dag!).
Marleen schreef:Het is maar goed dat ik over internet beschik tijdens mijn vakantie dan, anders loop ik de inschrijfdatum nog mis ;)
Vorig jaar begonnen we begin maart met de voorverkoop en waren we begin juli alle kaarten kwijt. Dus je kunt wel een maand of twee op vakantie zonder internet, Marleen ;-)
Ben echt heel nieuwschierig hoe jullie het dit jaar allemaal gaan doen. :)
Jullie hadden er vorig jaar zoveel tijd ingestoken! Al die leuke activiteiten enzo! :clap:
Iedereen mocht mee doen. Vond het echt super origineel en leuk gedaan. :)

En stiekem hoop ik ook een beetje dat het weer lekker dichtbij huis is voor ons zoals vorig jaar :wasntme:
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 28

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!