EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

@ Karin, ja het zou ontzettend jammer zijn als je niet mee kunt wandelen.
@ Mariëlle, jammer dat je niet kunt komen zondag!
Hmm, zoals het er nu naar uitziet gaat het niet lukken zondag. Probleem is dat ik samen met Maurice wat klusjes moet klaren en hij is de hele zaterdag weg, dus het moet zondag. Beter dat ik me nu alvast afmeld dan op het laatste ogenblik. Als het zondag nou toch nog meevalt, zien julle me op het station. In ieder geval alvast veel plezier gewenst!
Oh, echt jammer, Karin!
Ik ben er gewoon bij zondag. Uiteindelijk wordt het dus een klein groepje, maar dat kan ook leuk zijn. :) Lidewij kan waarschijnlijk helaas toch niet mee, maar dat zal ze zelf nog wel aangeven.
Zondag idd gewoon om 10.46 in Zeist afspreken. Ik heb er zin in, tot dan! :clap:
Gewoon op station Driebergen-Zeist, toch? Mijn trein komt om 10:54 aan.
Hoi allemaal, het spijt me heel erg maar ik moet helaas afzeggen :( . Heb veel dingen die momenteel door elkaar heen lopen en ik moet even kiezen want ik kan niet alles hebben :( . Ik zit momenteel ook krap dus het gaat me even niet lukken.

Ik hoop hoop hoooop dat er nog een keertje een wandeling komt! Dan ga ik echt weer mee!

Sorry Sorry Sorry meiden! :(

Hoop niet dat jullie het erg vinden :(

Ik moet hier weer eens even vaker komen!
*Kijkt even verbaasd in het rond* :p
Hoi Karen, 10.54 uur op station Driebergen-Zeist is prima. Ik sta gewoon op het perron (waar je aankomt).

Voor het geval jullie mijn mobielnr nog niet hebben, deze is 06-33924355. Just in case.
Volgens weeronline gaat het regenen en volgens buienradar blijft het droog. Maar misschien voor het geval toch een regenjas meenemen.

Tot morgen!
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!