EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Als de rest het er ook mee eens is, verplaatsen we onze wandeldate naar 8 augustus.
Ja, laten we morgen inderdaad maar cancellen, want het is lang niet zo leuk om met regen te wandelen. Kunnen je vrienden niet mee wandelen op 8 augustus, Odette? En anders dan toch maar 12 september? Als we geluk hebben staat de heide dan in bloei.
Nou, je zou zo een tak op je hoofd krijgen......
Wij hebben ons bezoek aan Valkenburg ook maar even uitgesteld.....
Zoals het nu staat zou ik allebei de dagen kunnen, maar om te gaan op een moment waar de kans groter is dat de heide in bloei staat, staat mij HEEL erg aan.
Ja, ik keek vanochtend naar buiten en dacht inderdaad dat het maar goed is dat we niet zijn gaan wandelen. Zullen we dan maar 12 september afspreken? Dan hebben inderdaad een grote kans dat de heide mooi paars is.
8 augustus kan ik in ieder geval wel. Van 12 september weet ik het nog niet zeker. De kans is ook wel aanwezig dat ik bij ons vakantiehuisje aan het strand moet helpen met afbreken (alles weer klaarmaken voor de winterstalling, het huisje staat in de winter niet op het strand), en dan kan ik dus niet mee wandelen.
En Odette, je bezoek is wat mij betreft most welcome om met ons mee te wandelen.
Ik zeg ook niet zomaar iets af vanwege een beetje regen. Maar ik wist dat het hels ging worden. ;) :tmi:

Mij maakt het niet uit of het nu 8 augustus of 12 september wordt.. Maar ik wil het nu wel graag snel weten. :) Zullen we anders dan maar voor 12 september gaan? Met de heide in bloei.
  • 1
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 11

Niet genoeg op TV of Netflix om de Kerstmaand door[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!