EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Weer
Verwachting

Zaterdag wordt het een onstuimige en natte dag. Er is veel bewolking en het regent van tijd tot tijd. Lokaal is nog steeds onweer mogelijk. De middagtemperatuur wordt ongeveer 18 graden, in regen is het echter maar een graad of 14. De wind draait van het westen uit naar een noordwestelijke richting en neemt fors in kracht toe. Boven land naar vrij krachtig tot krachtig, aan de kust en boven het IJsselmeer tot hard of stormachtig met vooral daar zware windstoten van 80 tot 90 km/uur. In de avond nemen wind en buiigheid sterk af. (Bron: KNMI)

:tmi:
Ik heb ook even gekeken en ook al wijken de berichten iets af van elkaar (bijv. op weeronline of buienradar), over het algemeen wordt het vrij slecht weer (inderdaad ook wat onweer) en zondag wordt het niet veel beter. Ik weet dus niet of het dan wel zo leuk is om te wandelen. Als jullie het willen laten doorgaan, vind ik het natuurlijk prima, maar ik vind het ook niet erg om het iets te verschuiven, hoewel er natuurlijk geen garantie is, dat het dan wel beter weer is. Ik hoor wel wat jullie ervan vinden.
Op 8 augustus zou ik ook kunnen. Tenzij jullie het dan nog ietsje langer willen uitstellen, meestal begint vanaf eind augustus de heide te bloeien en wordt 'ie paars. Maar ik weet niet of jullie dat te lang vinden duren...
Vind ik ook prima. Alleen niet het weekend van 22 augustus. Dan vier ik mijn verjaardag, dus datis niet handig. Volgens mij gaan er dan ook nog mensen naar de dag van de romantische muziek. Op 29 augustus kan ik ook niet, maar weekend erna wel. :-)
Weekend van 15/16 augustus kan ik overigens ook niet..
OK, dan wordt het ofwel 8 augustus. En het weekend na 29 augustus kan ik weer niet, dus dan zou het pas 12 september worden. Ik zou zeggen, 8 augustus? Kunnen jullie ook?
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 11

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!