De vriendin die met me mee gaat naar Bath heeft ook al 1 jurk bijna af en zondag gaan we samen aan de andere jurk beginnen.
Met weer een andere kennis, heb het geluk hele creatieve kennissen te hebben die goed zijn met de naaimachine, hebben we vanmiddag ook mijn zomerhoed omgebouwd tot bonnet. Die gaat er ook heel leuk uitzien. Zodra ik foto´s heb, post ik ze wel hier.
Hoe onze week er verder uitzien weten we nog niet. Het wil niet zo lukken met onze accommodatie. We willen gaan Couchsurfen, bij mensen thuis die in Bath wonen. Maar het is zo druk met het festival, of de locals die aangesloten zijn bij het netwerk van Couchsurfing hebben geen referenties en/of vrienden om er zeker van te zijn dat we bij goede mensen terecht komen. Dus nu zijn we aan het uitwijken naar Bristol en Chippenham.
We vinden het logeren bij lokale mensen het leukst, zij kunnen je veel meer vertellen over de stad en de omgeving.
Mochten we niemand kunnen vinden dan kunnen we nog altijd uitwijken naar de YMCA (hostel).
We konden niet eerder boeken omdat ik net de week van het festival een belangrijke afspraak heb, en ik pas recentelijk te horen kreeg dat hij verzet kon worden. Dus nog even duimen!!