Karin schreef:Jullie zijn echt heel grappig! Maar je denkt toch niet dat ik nog iets met jullie te maken wil hebben dan?![]()

Beste forumbezoekers, dit forum gaat sluiten. Lees er meer over in het Welkom-topic.
Karin schreef:Jullie zijn echt heel grappig! Maar je denkt toch niet dat ik nog iets met jullie te maken wil hebben dan?![]()
Karin schreef:Jullie zijn echt heel grappig! Maar je denkt toch niet dat ik nog iets met jullie te maken wil hebben dan?Daar geloof ik HE-LE-MAAL niets van Karin.![]()
RegencyGentleman schreef:Ja en als ik eenmaal aan de drank en drugs ga, dan weet je het wel hè!Karin schreef:Jullie zijn echt heel grappig! Maar je denkt toch niet dat ik nog iets met jullie te maken wil hebben dan?Daar geloof ik HE-LE-MAAL niets van Karin.![]()
![]()
Als er iemand is bij mij overkomt als down-to-earth dan ben jij het wel.
Maar ja, (te veel) faam kan rare dingen bij mensen doen.
Odette schreef:Ik vind het goed en ook niet duur. Van mij mag je boeken, ik vind de naam ook origineel.Van ons ook! Boek maar.
Karenlee schreef:*zucht*.... Hole in the Wall is recent verkocht en heeft nu een heel andere "invalshoek" qua eten - pizzas, salads en verschillende soorten "pies". Spreekt mij niet echt aan. Heb nu WEER een mogelijheid: Tilleys Bistro (nou, klinkt in ieder geval bijna als Tilneys Bistro, nietwaarFirst course: fine?). Ook een van de hoogste aangeraden plekken (#8) in de stad, en lekker dichtbij eindpunt van de Promenade. Laat snel weten of het jullie ook wat lijkt. Prijzen zijn zeer redelijk.
Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!