EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Karin schreef:Jullie zijn echt heel grappig! Maar je denkt toch niet dat ik nog iets met jullie te maken wil hebben dan? :P :lol:
Daar geloof ik HE-LE-MAAL niets van Karin. :rofl:
Als er iemand is bij mij overkomt als down-to-earth dan ben jij het wel.
Maar ja, (te veel) faam kan rare dingen bij mensen doen.
RegencyGentleman schreef:
Karin schreef:Jullie zijn echt heel grappig! Maar je denkt toch niet dat ik nog iets met jullie te maken wil hebben dan? :P :lol:
Daar geloof ik HE-LE-MAAL niets van Karin. :rofl:
Als er iemand is bij mij overkomt als down-to-earth dan ben jij het wel.
Maar ja, (te veel) faam kan rare dingen bij mensen doen.
Ja en als ik eenmaal aan de drank en drugs ga, dan weet je het wel hè! :P
Restaurant die ik in gedachte had voor na de Promenade is al vol. Heb een andere veelbelovende (in ieder geval perfect genoemde) gevonden - The Hole In The Wall :rofl: !! Wordt aangegeven in een UK artikel als "one of the oldest and best restaurants in Bath" en "expensive", maar op hun website zie ik dat ze een heel redelijk geprijsd set lunch menu hebben (One Course for £9.95, Two Courses for £12.95, Three Courses for £16.95). Het is helaas niet vlakbij de Roman Baths (eindpunt van de Promenade), maar om de hoek bij de Jane Austen Center. Maar ja, zo ver lopen is dat ook weer niet. Wat vinden degene die meegaan van de prijzen en menu?
*zucht*.... Hole in the Wall is recent verkocht en heeft nu een heel andere "invalshoek" qua eten - pizzas, salads en verschillende soorten "pies". Spreekt mij niet echt aan. Heb nu WEER een mogelijheid: Tilleys Bistro (nou, klinkt in ieder geval bijna als Tilneys Bistro, nietwaar ;) ?). Ook een van de hoogste aangeraden plekken (#8) in de stad, en lekker dichtbij eindpunt van de Promenade. Laat snel weten of het jullie ook wat lijkt. Prijzen zijn zeer redelijk.
Karenlee schreef:*zucht*.... Hole in the Wall is recent verkocht en heeft nu een heel andere "invalshoek" qua eten - pizzas, salads en verschillende soorten "pies". Spreekt mij niet echt aan. Heb nu WEER een mogelijheid: Tilleys Bistro (nou, klinkt in ieder geval bijna als Tilneys Bistro, nietwaar ;) ?). Ook een van de hoogste aangeraden plekken (#8) in de stad, en lekker dichtbij eindpunt van de Promenade. Laat snel weten of het jullie ook wat lijkt. Prijzen zijn zeer redelijk.
First course: fine
Second course: so-so

Kijk eens in deze gids, hier vind je best veel restuarants: http://www.stayinbath.org/eatery_catego ... h-british/
Het lunch menu aanbood/samenstelling verandert elke week.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!