EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

By Miss Iris
Mijn filmpjes van het bal staan online :)! Met dank aan iedereen die mijn camera ter hand heeft willen nemen (met name Annabel en Carmen, van de rest weet ik niet hoe ze heten).
Ze staan weer op de gebruikelijke plek, waar ook de filmpjes van het bal van vorig jaar nog steeds staan en van andere dansactiviteiten: www.youtube.com/user/byMissIris/videos
By Karenlee
Erg fijn om wat video's van de avond te hebben. Enige wat een beetje jammer is, is dat ze geen "breed" beeld geven van wat er aan de gaande is in de hele zaal. Heb (nog) niet alles bekeken, maar van wat ik tot nu toe heb gezien blijft het camera eigenlijk alleen op jouw gericht, Iris. Logisch - het is jouw camera die mensen in hand hebben, dus gaan ze jouw filmen, maar het maakt het allemaal vrij statisch. Je ziet andere mensen voorbij komen in de loop van de dans (als het een contra-dans is, in ieder geval), maar je krijgt geen beeld van hoe de hele balzaal was of wat er gebeurt buiten de omgeving van dat ene kringetje waar jij in staat.
Laatst gewijzigd door Karenlee op 19 nov 2013 21:22, 2 keer totaal gewijzigd.
By LizzyBennet
Hoe zit het eigenlijk met het camerateam dat aanwezig was? Wanneer word dit uitgezonden?
By Miss Iris
Leuk :)! Kunnen wij dit als niet Gelderlandinwoner ook bekijken?
@Karen: het leukste zou zijn als ze mijn filmpjes zodanig hadden gedaan dat zowel ik als de zaal erop staan. Maar voor nu ben ik tevreden, we hebben in ieder geval iets en het was al beter dan vorig jaar (toen waren ze donkerder en dus minder goed te zien).
By Karin
De uitzending gaat niet over ons, maar over onze geweldige costumière Corina! Wellicht krijgt zij er een dvd van. Volgens mij wordt het inderdaad op 7 december uitgezonden. En wie digitale tv heeft kan alle regionale zenders gewoon ontvangen. Of inderdaad op de website van TV Gelderland.
By Artemis
Voor diegenen die het nog niet hebben meegekregen.

Ik heb bij Gelderse Koppen nog even voor de zekerheid nagevraagd wanneer het verhaal van Corine en het bal wordt uitgezonden.

zaterdag 7 december om 19.00 op TV Gelderland.
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14

Niet genoeg op TV of Netflix om de Kerstmaand door[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!