EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

By Karin
Op een herfstachtige novemberavond in 1813 is De Wijenburg, een landgoed eigendom van de nog ongetrouwde Anna van Wassenaer, het toneel van een bal masqué. Getooid met de prachtigste maskers flirten de heren vrijuit met deze jonge, rijke erfgename van kasteel Wijenburg en alle andere bevallige dames die aanwezig zijn. Onherkenbaar vermomd lijkt iedereen zijn gevoel voor decorum een beetje te verliezen. Onbeschaamd pronken, flirten en dansen. Grenzeloos eten, drinken en gokken. Op een bal masqué vervagen alle grenzen. Maar kijk uit: verlies je fatsoen niet uit het oog! Om klokslag twaalf uur gaan alle maskers af. Ook jouw ware identiteit zal dan voor niemand meer verborgen blijven …

Kom naar het Historisch Bal Masqué van Stichting Revérence op zaterdag 16 november 2013!
Je leest er alles over op de website van Revérence.
By rosa
Wat een leuk idee!!
By Karenlee
Kaartje gekocht! Trouwens, als mensen in de buurt willen blijven overnachten, het enige hotel die echt super dicht bij is heeft maar 21 kamers totaal (en zeker een van die kamers is al weg :devil:). Wees dus vroeg bij als je daar wilt logeren. Ik heb begrepen dat de volgende dichtbijzijndste is 6km verderop.

Hebben andere mensen ook een kamer al geboekt?
By Jane
Ik aarzel, een bal masque is zo niet mijn ding!
By Karenlee
Maar een bal toch wel? Of gaat het alleen om de 'masque'. Moet zeggen dat ik het ook niet leuk vinden om zo'n frummelding op mijn gezicht te hebben zitten.
By Jane
Een bal vind ik leuk, maar masque niet echt, vandaar dat ik aarzel.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 14

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!