EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Alles over onze vakanties, met veel goede reistips!
By merel
Ik ga deze zomer een paar dagen naar Bath en omgeving. Wat mag ik absoluut niet missen (hoeft niet per se Jane Austen-gerelateerd te zijn, maar mag natuurlijk wel!)????

Ben 1x heel kort (2 uurtjes maar, schandalig, ik weet het…) in Bath geweest. Heb toen de Roman Baths en de Abbey gezien.

Ik denk zelf aan: Jane Austen Centre, Royal Crescent, Pulteney Bridge, maar jullie hebben vast nog wel meer tips!! Alvast bedankt!!!
By Diewertje
Wat leuk! Ik ga in september voor het eerst naar Bath (en het JA festival).
Ik heb twee boekjes 'Bath as Jane Austen Knew It', A walking tour guide of the old city and the new.
(besteld bij het JA Center), maar die heb ik aan Karen uitgeleend. Ik kan je nu dus helaas geen tips geven, behalve dan om ze zelf te kopen ;). Zeker als je meerdere dagen in Bath verblijft.
By LieutenantGrant
Pump Room!!
By Karin
Ongeveer een halfuurtje rijden met de auto vanuit Bath ligt het plaatsje Lacock. Ontzettend idyllisch paradijsje, met tuinen vol bloemen, stenen bruggetjes over een kabbelend watertje, schattige cottages. En in de 1995 versie van P&P was het omgetoverd tot Meryton én het is Cranford in de BBC serie. Genoeg redenen om er naar toe te gaan, lijkt me ;-)
By merel
Dank jullie wel! The Pump Room en Lacock (wist niet dat dat zo dichtbij ligt!) wil ik zeker gaan bezoeken en de genoemde boekjes ga ik ook bestellen.
By Christien
Maandag aanstaande gaan moeders en ik naar Bath!!! :rofl:

Ben benieuwd!
By merel
Geniet ervan Christien! Hopelijk zit het weer ook mee! Zou leuk zijn om na afloop nog te horen hoe je het vond!!!
By Christien
Dank!
Fotocamera ligt al klaar!
Zal bij thuiskomst een paar foto's plaatsen.

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!