EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Alles over onze vakanties, met veel goede reistips!

Wat is je favoriete manier om naar GB te reizen ?

Vliegtuig
5
28%
Trein via Tunnel
3
17%
Auto via Tunnel
Geen stemmen
0%
Ferry
10
56%
Zeker, maar het vliegtuig heeft ook wel wat. Volgende week is voor mij de eerste keer met de trein.
Misschien ben ik te voorzichtig (waarschijnlijk) maar met alle Brexit perikelen voel ik er niet veel voor om de oversteek te maken na 31 oktober. Al is de kans groot dat er niets veranderd na die datum. Maar ik wil graag meer zekerheden over reisdocumenten e.d. Hebben jullie dat ook? Zoals ik al schreef: die zorgen zijn misschien niet nodig.
MsBlickie schreef: 05 sep 2019 22:47 Misschien ben ik te voorzichtig (waarschijnlijk) maar met alle Brexit perikelen voel ik er niet veel voor om de oversteek te maken na 31 oktober. Al is de kans groot dat er niets veranderd na die datum. Maar ik wil graag meer zekerheden over reisdocumenten e.d. Hebben jullie dat ook? Zoals ik al schreef: die zorgen zijn misschien niet nodig.
Ik begrijp helemaal wat je bedoelt. Ik plan voor het komende halfjaar geen reizen naar het VK. Ik wil eerst duidelijkheid over wat wel en niet kan/mag en hoeveel tijd en geld me dat gaat kosten ;)
Odette schreef: 07 sep 2019 08:16 Ik laat mij niet tegen houden door Brexit en heb al drie vakanties geboekt😊
Maar de vraag is natuurlijk of de Brexit jou gaat tegenhouden ;)
Snap ik ook hoor dat je reisjes geboekt hebt, maar omdat ik meestal via Dover reis en daar de meeste problemen zullen ontstaan als ze ontstaan, wil ik voor nu even niks plannen. Genoeg op het continent te zien :) (en daarbuiten)
Karin schreef: 07 sep 2019 08:19
Odette schreef: 07 sep 2019 08:16 Ik laat mij niet tegen houden door Brexit en heb al drie vakanties geboekt😊
Maar de vraag is natuurlijk of de Brexit jou gaat tegenhouden ;)
Snap ik ook hoor dat je reisjes geboekt hebt, maar omdat ik meestal via Dover reis en daar de meeste problemen zullen ontstaan als ze ontstaan, wil ik voor nu even niks plannen. Genoeg op het continent te zien :) (en daarbuiten)
Voor Engeland toetrad tot de Unie kwam ik ook met enige regelmaat in GB voor vakantie. Ik neem aan dat het toerisme niet ontmoedigd gaat worden vanwege Brexit. De kip met gouden eieren enzo! ;) Maar er zal zeker een prijskaartje aan hangen.
Jane schreef: 08 sep 2019 22:27 Voor Engeland toetrad tot de Unie kwam ik ook met enige regelmaat in GB voor vakantie. Ik neem aan dat het toerisme niet ontmoedigd gaat worden vanwege Brexit. De kip met gouden eieren enzo! ;) Maar er zal zeker een prijskaartje aan hangen.
Ik denk ook zeker dat we welkom blijven in de UK. Maar ik heb geen zin om in Brexit-chaos terecht te komen, dus ik wacht na 31 oktober (of 31 januari?) even ;)
Inderdaad als die chaos voorbij is ga ik weer naar Groot Britannië en het is ook fijn om te weten waar we aan toe zijn met documenten. Na verloop van tijd wordt het wel weer rustiger. Want ik denk dat men in Groot Britannië liever niet de inkomsten van toeristen misloopt.

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!