EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Alles over onze vakanties, met veel goede reistips!

Wat is je favoriete manier om naar GB te reizen ?

Vliegtuig
5
28%
Trein via Tunnel
3
17%
Auto via Tunnel
Geen stemmen
0%
Ferry
10
56%
Ik heb begrepen dat de trein begin april rechtstreeks rijdt vanuit Londen twee keer per dag. Alleen naar Londen moet je nog overstappen. Een ticket gaat per enkele reis vanaf 40 euro kosten, je bent dan in 4 uur in Londen.
De diensregelingen die als PDF gedownload kunnen worden tonen Brussel-London.
Verder zie ik een vaag "coming soon" ergens.
200 Euro voor 2 personen retour dus.
Per gelegenheid maar bekijken wat het beste is.
( London zelf is niet vaak ons reisdoel )
Odette schreef: 09 feb 2018 19:30 Ik heb begrepen dat de trein begin april rechtstreeks rijdt vanuit Londen twee keer per dag. Alleen naar Londen moet je nog overstappen. Een ticket gaat per enkele reis vanaf 40 euro kosten, je bent dan in 4 uur in Londen.
Ja, zo heb ik het ook begrepen. 40 euro is een koopje, zeg!
Ik kan niet helemaal goed beoordelen want ben nooit met de tunnel. Maar daar komt over een paar weken verandering in :) ! Tot nu toe geef ik voorkeur aan vliegtuig, want wil zo veel mogelijk tijd daar hebben ipv op de boot zitten.
Karenlee schreef: 31 aug 2019 14:22 Ik kan niet helemaal goed beoordelen want ben nooit met de tunnel. Maar daar komt over een paar weken verandering in :) ! Tot nu toe geef ik voorkeur aan vliegtuig, want wil zo veel mogelijk tijd daar hebben ipv op de boot zitten.
Ik ben nu twee keer met de trein geweest en vind het echt een geweldig fijn alternatief om naar Londen te gaan. Zo veel relaxter (voor mij dan) dan vliegen.
Maar mijn voorkeur heeft toch altijd de eigen auto – lekker veel zooi mee en geen gestress met tijden en zo. Het is geen ramp als je een boot mist, dan hebben ze op de volgende wel plek.

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!