EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Alles over onze vakanties, met veel goede reistips!

Wat is je favoriete manier om naar GB te reizen ?

Vliegtuig
5
28%
Trein via Tunnel
3
17%
Auto via Tunnel
Geen stemmen
0%
Ferry
10
56%
Odette schreef:Van mij zou deze trein nou al mogen rijden, ik baal nog steeds dat de snelle boot HvH-Harwich niet meer gaat.
Mee eens. Dat was zo ideaal vanaf hoek van Holland. En dan de trein naar London. Ben vaak zo op en neer gegaan. De trein heb ik nog niet geprobeerd, ben benieuwd hoe dat is...
Van Schiphol naar Londen City voor als je naar Londen wilt. Ideaal voor een korte trip.
Afgelopen jaren met scholieren door de tunnel geweest en de veerboot Calais- Dover.
In een ver verleden ook met de Hooverspeed geweest, maar dat vond ik een te lang durende kermisattractie. Ik kwam er nogal beroerd uit.
Komend jaar staat Schotland op het programma, dus waarschijnlijk naar Newcastle of Hull met de nachtboot.
Alles heeft z'n charme.
In de tijd dat de snelle catamaran naar Harwich ging gebruikten wij de vrachtboot van de Stena een paar keer met de caravan. Daar werd een grote korting voor gegeven, speciaal arrangement. Je kwam alleen wel 's nachts aan om een uur of 2.
Maar als je dan eenmaal op de A1 naar het Noorden ging, zag je al tamelijk snel de zon opkomen.
Op die boot zat voor 80 % vrachtwagen-chauffeurs, en een stuk of 20 caravans.
Vrachtwagen-chauffeurs mochten eerst eten halen van het zelfbediening-restaurant, daarna de toeristen.
Je zag de koks echt aan het werk in de keuken: We hebben nooit meer lekkerdere chicken-curry gegeten dan op die boot !

Die boot bestaat niet meer, jammer.
... Of via KLM/Air France vanaf Rotterdam. Schiphol heeft altijd vandie idioot lange wachttijden. Op Rotterdam is het een half uur van te voren inchecken, door de douane net tassencontrole en - hup - je loopt zo die kist in!

Zorg wel ervoor dat je naar en van London City vliegt! Heathrow is verscrhikkelijk - minstens zo erg als Schiphol. Standstead, Gatwick en Luton gewoon te veraf van de stad - je hebt naar Luton en Stanstead wel lagere vliegkosten met die prijsvechters, maar dat geld ben je minstens weer kwijt aan reizen per trein naar Londen. Afgezien nog van de reistijd. Vanaf London City loop je vanaf het vliegveld meteen de DLR (Docklands Light Rail) in en ben je binnen een half uur in hartje Londen.

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!