EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Alles over onze vakanties, met veel goede reistips!
By rosa
prachtig Roosje!
By Diewertje
Ik heb het nu wel gehad met de sneeuw, gladheid en kou.
Daarom laat ik mij graag jaloersmaken met jullie vakantieplannen ;)! Waar gaat de reis heen dit jaar?

Wij zijn van plan ergens eind mei/begin juni een week naar Parijs en Londen te gaan (waarom kiezen ;)) en in de zomer twee weken kamperen/wandelen in Zwitserland.
(En dan nog wat tripjes naar Wenen, Granada en Berlijn mag natuurlijk ook niet ontbreken :tmi: )
By Maria
Geen idee waar wij dit jaar belanden.Maar Engeland zou wel erg fijn zijn.
Of ergens in een hutje op de hei,dat zie ik ook wel zitten.Lekker rustig.
By Henk
Gisteren 385 cash gewisseld aan boord van P&O-ferry Rotterdam-Hull.
We kregen slechts 281 pond terug.
Elke online-site, zoals GWK bijvoorbeeld, geeft ongeveer 301 pond daarvoor.
Iemand met soortgelijke ervaring ?
By Odette
Volgens omrekenkoers zou je vandaag recht hebben op 325 pond.

Waarom pin je niet in Engeland, ik wissel nooit meer geld, dat kost zoveel extra.
By Henk
Eindelijk zijn we dan toch weer terug in Engeland, na 3 jaar.
En, hoewel we tegen iedereen jaren hebben verkondigen dat "The North" ons favoriete gedeelte is, zijn we 17 jaar niet meer in de Yorkshire Dales geweest.
Tijd vliegt...

Wel in de Yorkshire Moors een aantal jaren geleden, en een paar dagen Newcastle.
Dat was ondanks de vele regen toch een geslaagde week, zeker toen we ontdekten dat het jaarlijkse food-festival voor Noord Engeland in York aan de gang was.

Het weer is nu:Veel wind, en een paar pittige buien af en toe.
Als eerste hebben we een omweg gemaakt via Leyburn, aangezien we daar warme herinneringen hebben, toen onze zoon nog klein was.
Een tea-room waar we toen helemaal lyrisch van waren is er nog steeds, maar ze waren op die dag niet open.
Was maar goed ook, want het maakt een vervallen indruk.
Ramen niet schoon, bladderende verf, etc.
Daarvoor in de plaats was een andere gekomen op het marktplein, waar we nu lyrisch over zijn.
Gezellig, de lokale mensen komen even een krantje lezen, een sandwich of een pie eten, dat sfeertje.

We zitten nu in een "wigwam" in Kirkby Lonsdale.
Dat was de voordeligste optie voor dit jaar, waar andere dingen dan vakantie voorrang hebben.
Samen met de vroegboekkorting van P&O die we in februari pakten is het allemaal goed te doen.
Vandaag zijn we met regenbuien vertrokken naar Windermere, waar we toch lekker in de zon liepen totdat we teruggingen.
Nu weer terug in de "Wigwam" op de camping, waar de heftige buien ons niet deren.
Morgen is weinig regen verwacht, maar het wordt niet warmer dan 9 graden.
"We don't mind, we're from Holland, we are used to it".
  • 1
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 60
  • 61

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!