EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Alles over onze vakanties, met veel goede reistips!
By Miss Mary
Hetty schreef:Veel plezier Lidewij > Het is een mooi kasteel zo te zien > Mooie foto ook trouwens!
Dat is Eilean Donan Castle, in Kyle of Lochalsh. :) Wij gaan waarschijnlijk niet zo noordelijk komen, want we nemen de ferry vanaf Mallaig naar Armadale. Maar het is inderdaad een heel mooi kasteel, ben er afgelopen April nog geweest. :clap:
By Henk
Miss Mary schreef:
Hetty schreef:Veel plezier Lidewij > Het is een mooi kasteel zo te zien > Mooie foto ook trouwens!
Dat is Eilean Donan Castle, in Kyle of Lochalsh. :) Wij gaan waarschijnlijk niet zo noordelijk komen, want we nemen de ferry vanaf Mallaig naar Armadale. Maar het is inderdaad een heel mooi kasteel, ben er afgelopen April nog geweest. :clap:

:)
By Lavendula
Hoi allemaal!

Hier ben ik dan met de foto's van Schotland.

Ik zet hier even een kleine selectie foto's neer want heb er heeeel veel gemaakt. :)

Alnwick Castle! (Hogwarts :P )
Afbeelding

En dit was echt wel de één van de highlights van de vakantie. Over de beroemde brug uit Harry Potter in de Jacobite stoomtrein (exactly....the hogwarts express!). Beetje jammer van de druppel op de lens want het regende.
Afbeelding
Off to Hogwarts then? :P
Afbeelding

En we stapten even 15 minuten uit op het Glenfinnan stationetje waar ook Harry Potter is opgenomen. Recognize it? :)
Afbeelding

Klaar voor de 3 uur lange whale spotting tour op de speedboot (op Skye). We zagen dolfijnen, zeehonden (van heel dichtbij!) en mooie vogels.
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Wel lekker drijfnat geworden! Haha! :D
Afbeelding
Afbeelding

En een paar foto's van Skye en de Highlands. Wat was het daar prachtig!!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Heb echt zoooo'n fantastische vakantie gehad! :rofl: :rofl: :rofl:
By rosa
geweldige foto's, heel leuk
By Frouckje
Prachtige foto's, Lidewij! :inlove:
Ik geloof meteen dat de vakantie helemaal geweldig was bij het zien van de foto's. Wat een overwinning weer voor jou!
  • 1
  • 55
  • 56
  • 57
  • 58
  • 59
  • 61

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!