EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Alles over onze vakanties, met veel goede reistips!
By Francine
Ik ben samen met een vriendin een rondreis gaan maken door Ierland! We hebben zelf gereden! Was wel even wennen hoor dat links rijden.
We zijn in Cork, Clonakilty, Killarney, Clifden, Galway en dan oversteken naar Dublin.
Wat heb ik genoten van deze reis. Wat een mooi land en wat zijn de Ieren aanrdig! We hebben schitterend weer gehad bijna geen regen en dat voor Ierland! De Guinniss heeft ons ook goed gesmaakt! :lol: Zeker een aanrader om daar een keer naar toe te gaan!
Wij willen ook snel een keertje naar ierland!

Deze zomer zijn we in eigen land gebleven, op de camping dit keer maar was geen succes de jongste was toen pas 4 maandjes en sliep bijna de hele dag en wil alleen in bedje slapen, het regende heel veel. en het zwembad ging pas om 2u open, de oudste slaapt rond die tijd dus konden pas sávonds gaan zwemmen. :(
Gelukkig hadden we yatzee bij :lol:
Miss Mary schreef:De meesten hier weten wel waar ik geweest ben.. 8-) En daarnaast ben ik ook ruim een week naar Bretagne geweest. :D Maar eigenlijk hebben we hier al een topic over, soort van. ;) Zie dit topic: http://www.janeausten.nl/forum/viewtopic.php?f=21&t=173
Sorry die had ik niet gezien als vakantie topic :oops:
(als deze weg moet, moet je hem maar weg halen ;) )
Haha, het is ook niet een heel duidelijke titel, heb je wel gelijk in. :P Weghalen of niet is niet aan mij, maar aan Karin. Wij leden kunnen tegenwoordig geen topics meer verwijderen, dat was een foutje! :lol: We wachten wel even op Karin haar reactie, hihi. Hoewel dat andere topic meer gaat over wanneer je weggaat en wanneer je weer terug bent en vaak wordt daarin genoemd waar je heen bent geweest. Dus in feite is dit misschien ook wel een goed topic, als ervaringen en reisverhalen endezo. Misschien zelfs foto's? :D
Miss Mary schreef:Haha, het is ook niet een heel duidelijke titel, heb je wel gelijk in. :P Weghalen of niet is niet aan mij, maar aan Karin. Wij leden kunnen tegenwoordig geen topics meer verwijderen, dat was een foutje! :lol: We wachten wel even op Karin haar reactie, hihi. Hoewel dat andere topic meer gaat over wanneer je weggaat en wanneer je weer terug bent en vaak wordt daarin genoemd waar je heen bent geweest. Dus in feite is dit misschien ook wel een goed topic, als ervaringen en reisverhalen endezo. Misschien zelfs foto's? :D
Nou wachten wel af! :lol:
Deze zomer ben ik nog niet op vakantie geweest - moet nog komen eind deze maand. We gaan een wandeltocht doen - het begint in de Alpen en eindigt aan de Middelandse Zee in Frankrijk, vlakbij de Italiaanse grens: http://www.onfootholidays.co.uk/Default ... iewTour.22
De Alpen zijn altijd een mooie plek om de vakantie door te brengen.

Wij zijn dit jaar drie weken lang in Scandinavië geweest. 2 Weken Noorwegen en 1 week Zweden. Noorwegen is een blijvertje, de volgende keer gaan we er een hutten tocht doen.

We zijn ook al vooruit aan het kijken naar de volgende vakanties. In het voorjaar willen we weg en in de zomer naar een Kroatisch eiland dat niet zo toeristisch is en waarvan ik nu even niet op de naam kan komen.
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 61

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!