EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Alles over onze vakanties, met veel goede reistips!
By Karenlee
Bij een of ander bijeenkomst een tijd geleden was ik met iemand van het forum (vergeet precies wie!) aan het praten over skieen. Kreeg te horen dat zij ongeveer mijn niveau was (geen beginneling, maar zeker geen held - heeft de voorkeur voor 'hoog' blauw tot midden rood) en het ook erg leuk vondt om te doen, maar haar partner niet, dus kreeg ze niet vaak de kans om op de latten te staan. Nou, begin maart gaan Gerard en ik met een heel leuk groep vrienden waar wij vaker mee skiien (5, en wellicht 6 mensen totaal als onze zwitserse vriend Guilio komt) voor een week naar Hintertux (Oostenrijk). Het probleem is dat de enige andere persoon de eens van ''mijn niveau" was, ondertussen veel vaker is gaan skiën dan ik. Zij is dus veel beter geworden en wilt nu met de andere (allemaal gevorderde) de heel uitdagende pistes af. Op zich vind ik het niet zo erg om in mijn eentje te skiën (de groep ontmoet elkaar altijd voor de lunch, en soms ga ik dan verder met ze mee als ze beloven geen zwarte af te gaan), maar als er een Austen vriendin hier is die graag weer een keertje wilt gaan skiën is dat ook erg gezellig. Wij verblijven in een leuk hotel met half pensioen, en je kan meerijden naar Oostenrijk vanaf Utrecht in de (fijne!) auto van een van onze vrienden (gedeelde bezine kosten). Mocht iemand interesse hebben, laat dat gauw weten, en kan ik meer details doorgeven over hotelkosten e.d..

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!