EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Mooie film gezien? Heerlijk boek gelezen? Naar een fantastisch concert geweest? Of nog plannen? Laat het hier weten!
Ga ik maar meteen van start: Ik ben nu Twilight van Stephenie Meyer aan het lezen. En ja, ik weet dat dat eigenlijk kost voor 16-jarigen is, maar ik vrees dat ik mentaal ook nooit ouder geworden ben dan dat :lol: . En soms heb je gewoon behoefte aan wat luchtigs tussendoor... Wat een heerlijk boek! En fijn om te weten dat er nog drie andere delen zijn. Voor wie het ook wil proberen: het gaat over liefde, kuisheid, zelfbeheersing en onverklaarbare aantrekkingskracht. Mmm, als ik het zo lees niet eens zo veel anders dan een Jane Austen boek ;-) Oh ja, het gaat niet over rijke mannen. Maar wel over een ander soort man. Spannend! ;)
Ik heb net De Delta-deceptie van Dan Brown gelezen. Daarmee heb ik alle vier de boeken van hem gelezen (of heeft hij ondertussen een vijfde uit?) Heel anders dan Jane Austen, maar naast heerlijk romantische boeken hou ik ook heel erg van goede thrillers. En die van Dan Brown behoren tot de besten die ik tot hiertoe gelezen heb.
Ik ben momenteel bezig in The Maltese Falcon van Dashiell Hammett (verfilmd met Humphrey Bogart in de hoofdrol). Helemaal anders dan Jane Austen, want is één van de belangrijkste pijlers van de 'hard-boiled detective novel'.
Die twilight boeken moet ik ook nog eens gaan lezen....ook al ben ik al lang geen 16 meer, lijkt het me wel wat.
Wuthering heights heb ik net teruggebracht naar de bieb....daarin ben ik afgehaakt. zo grauw en sfeerloos was het begin dat het kleine beetje tijd dat ik heb daar niet aan ga besteden. (tenzij andere kunnen zeggen dat het boek verderop echt de moeite waard is). Verder ligt er een grote kunstboeken op het nachtkastje (voor zover dat past), want ik ben laatst in parijs geweest.
by a lady schreef:Die twilight boeken moet ik ook nog eens gaan lezen....ook al ben ik al lang geen 16 meer, lijkt het me wel wat.
Nou ik zou bijna willen dat ik er niet aan begonnen was... ben nu in deel drie (Eclipse) bezig en het enige waar ik de hele dag aan kan denken is: hoe zou het verder gaan? Heeeel erg hinderlijk. Dan is werk een erg vervelende onderbreking :lol:
Die bewaar ik dan mooi tot mijn volgende vakantie (ik ben docent, dus aan vakantie geen gebrek)!!! Ik hou van boeken waar ik helemaal in verdwijn....wel vervelend voor de mensen om me heen. Ik reageer erg knorrig als ik gestoord word tijdens het lezen :twisted: .
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 77

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!