EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Mooie film gezien? Heerlijk boek gelezen? Naar een fantastisch concert geweest? Of nog plannen? Laat het hier weten!
Jacqueline2 schreef: 26 jan 2019 22:25 Zostraks heb ik het laatste deel gezien van de vierdelige serie Napoleon in Holland. Leuke serie om naar te kijken, met inderdaad veel bekende gezichten. Wat leuk gedaan door eenieder van jullie die eraan meewerkte! Ik vond dat Huub Stapel het ook leuk presenteerde. Ik heb er ook wel weer wat van opgestoken. Zo kende ik bijvoorbeeld het verhaal/de legende over de verblijfplaats van het lichaam van Napoleon nog niet. Ben benieuwd of de waarheid ooit bekend wordt.
Ja, Napoleon in Holland was een leuke serie. Het was ook erg leuk om mee te doen. Het was fijn samenwerken met het team (goede cameraploeg en opnameleider). De catering - niet onbelangrijk - was eenvoudig doch voedzaam. Het organiseren van deelname door leden van de NAN was af en toe 'like pulling teeth', maar dat is allemaal 'water under the bridge'. We hebben het met elkaar toch mooi voor elkaar gekregen!

Ik denk dat het nooit duidelijk zal worden waar het lichaam van Napoleon precies ligt, aangezien het een van de twee grote Franse geheimen is die alleen de president te weten komt (zoals in de laatste aflevering is verteld).
RegencyGentleman schreef: 28 jan 2019 12:42
Jacqueline2 schreef: 26 jan 2019 22:25 Zostraks heb ik het laatste deel gezien van de vierdelige serie Napoleon in Holland. Leuke serie om naar te kijken, met inderdaad veel bekende gezichten. Wat leuk gedaan door eenieder van jullie die eraan meewerkte! Ik vond dat Huub Stapel het ook leuk presenteerde. Ik heb er ook wel weer wat van opgestoken. Zo kende ik bijvoorbeeld het verhaal/de legende over de verblijfplaats van het lichaam van Napoleon nog niet. Ben benieuwd of de waarheid ooit bekend wordt.
Ja, Napoleon in Holland was een leuke serie. Het was ook erg leuk om mee te doen. Het was fijn samenwerken met het team (goede cameraploeg en opnameleider). De catering - niet onbelangrijk - was eenvoudig doch voedzaam. Het organiseren van deelname door leden van de NAN was af en toe 'like pulling teeth', maar dat is allemaal 'water under the bridge'. We hebben het met elkaar toch mooi voor elkaar gekregen!

Ik denk dat het nooit duidelijk zal worden waar het lichaam van Napoleon precies ligt, aangezien het een van de twee grote Franse geheimen is die alleen de president te weten komt (zoals in de laatste aflevering is verteld).
En je was prominent in beeld in de laatste aflevering @RegencyGentleman !
Gisteravond op NPO2-en dus wellicht nog makkelijk terug te kijken- een hele mooie film gezien 'De dirigent'.
Absoluut een aanrader. Het speelt zich af in het interbellum en gaat over een (Nederlands) meisje dat dirigent wil worden en dat ondanks alle tegenwerking voor elkaar bokst.

Kijktip voor vanavond: op BBC First start om 23.00 uur het eerste deel van de miniserie 'The miniaturist'.
Deze serie (drie delen) speelt zich af in gaat Amsterdam in de gouden eeuw.
DOWNTON ABBEY!!!!!
Gisteravond de film al gezien, meteen op de eerste dag dat 'ie draaide.

In één woord: GE-WEL-DIG! Alles zit erin wat je als rechtgeaarde fan mag verwachten. En daarbovenop hele mooie beelden, allemaal net iets mooier dan wanneer je de serie op TV bekijkt. Met o.a. dronebeelden van het huis en plekken in het huis waar we in de serie nooit eerder geweest zijn.

We twijfel eigenlijk om nóg een keer te gaan!
Mr. Clennam schreef: 12 sep 2019 13:00 DOWNTON ABBEY!!!!!
Gisteravond de film al gezien, meteen op de eerste dag dat 'ie draaide.

In één woord: GE-WEL-DIG! Alles zit erin wat je als rechtgeaarde fan mag verwachten. En daarbovenop hele mooie beelden, allemaal net iets mooier dan wanneer je de serie op TV bekijkt. Met o.a. dronebeelden van het huis en plekken in het huis waar we in de serie nooit eerder geweest zijn.

We twijfel eigenlijk om nóg een keer te gaan!
Klinkt goed! Ik moet nog een paar nachtjes slapen, ga op 20 september!
dat klinkt goed. Ik ben heel benieuwd :-)
  • 1
  • 267
  • 268
  • 269
  • 270
  • 271

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!