EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Mooie film gezien? Heerlijk boek gelezen? Naar een fantastisch concert geweest? Of nog plannen? Laat het hier weten!
1e aflevering Napoleon in Nederland.... Wie heeft die niet gezien hier :P Ik heb er van genoten, niet in het minst omdat er zoveel bekenden in rondliepen :lol: maar ook omdat zo informatief is en goed gepresenteerd.
Ja de eerste aflevering van de serie Napoleon in Holland heb ik ook gezien. Het is inderdaad een prachtige documentaire. Vanuit de re-enactment is er misschien wat te zeuren (wanneer gebeurt dat nou niet? ;-) ) maar het totaalplaatje is prachtig weergegeven en wordt door Huub Stapel goed verteld.
Ben nu Howards End op BBC FIRST aan het kijken.
Uiteraard Napoleon in Holland gekeken 😍
Heb Poldark opgenomen, ben denk ik zo'n beetje de enige die nog nooit Poldark gezien heeft.
En vanavond weer een nieuw seizoen Grey's Anatomy. Iets heel anders. Maar ik ben er nog steeds verslaafd aan. Ook al spelen McDreamy en McSteamy er niet meer in mee 😊😋

Fijne avond nog 😘
De 2e aflevering van Napoleon in Nederland was ook weer geweldig leuk! Leuk om bekende gezichten te zien. Afgezien van een paar dingetjes waar ik het niet helemaal mee eens ben was het weer echt genieten!
Jane schreef: 12 jan 2019 17:45 De 2e aflevering van Napoleon in Nederland was ook weer geweldig leuk! Leuk om bekende gezichten te zien. Afgezien van een paar dingetjes waar ik het niet helemaal mee eens ben was het weer echt genieten!
Dit heb ik ook gezien. Leuk al die bekende gezichten. Echt geweldig. Heb het opgenomen. Binnenkort ook eens op de inhoud van het verhaal gaan letten.
Liefs Maria 💋
Wie kan mij helpen...

Ik heb een aantal jaren geleden een film gezien over, maar dat weet ik niet zeker, Marie Antoinette.
Ik vond de film destijds zo goed omdat er gefilmd was zonder extra licht /belichting. Dus het enige licht was of het daglicht of het kaarslicht. Dat gaf met name in de avond /nacht een hele bijzondere soms beklemmende sfeer.
Zeker wanneer er door donkere gangen van het paleis gelopen werd..

Weet iemand van jullie welke film ik bedoel.
Liefs Maria 💋
Comical Fellow schreef: 15 jan 2019 22:17 Les adieux a la Reine / Farewell my Queen?
Jaaaa....!! Dat was/is de film die ik bedoel.
Ik vond sommige scènes echt beklemmend. Je staat er niet altijd bij stil dat de gangen van een paleis - kasteel vroeger stikdonker waren. En je niet verder kon kijken dan het licht van de kaars(en)
Maar dit is de film. 😍

Liefs Maria 💋
Zostraks heb ik het laatste deel gezien van de vierdelige serie Napoleon in Holland. Leuke serie om naar te kijken, met inderdaad veel bekende gezichten. Wat leuk gedaan door eenieder van jullie die eraan meewerkte! Ik vond dat Huub Stapel het ook leuk presenteerde. Ik heb er ook wel weer wat van opgestoken. Zo kende ik bijvoorbeeld het verhaal/de legende over de verblijfplaats van het lichaam van Napoleon nog niet. Ben benieuwd of de waarheid ooit bekend wordt.
  • 1
  • 267
  • 268
  • 269
  • 270
  • 271

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!