EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Mooie film gezien? Heerlijk boek gelezen? Naar een fantastisch concert geweest? Of nog plannen? Laat het hier weten!
Fijn dat jullie zo enthousiast zijn :-) ik ben bij seizoen 1 begonnen, dus dan heb ik nog wat voor de boeg:-)
Zeker! Ik krijg regelmatig tranen in mijn ogen.
:-P :-P :-P :lol: Misschien kun je er juist van genieten als je geen kind hebt gebaard.....
Daar zeg je zoiets! Als ik zou moeten gaan bevallen zou ik niet kijken ;-)
Ach, net zoals met de liefde en romantiek is de werkelijkheid van kinderen baren anders, groter en overweldigender, en ook veel meer down to earth dan wat er - met veel drama en toestanden enzo... - in een serie wordt neergezet. ;)
Maria schreef: 13 dec 2018 17:51
RegencyGentleman schreef: 12 dec 2018 07:36 The Madness of King George - een schitterende film over King George III en zijn ziekte (porphyria - erfelijke zenuwziekte die komt en gaat) en het politieke gekrakeel erom heen - zoals de pogingen van Prince George om zijn vader incompetent te laten verklaren zodat hij de troon kan overnemen.

Prachtig weergegeven en met een ware sterrenregen aan acteurs, zoals Rupert Everett (Prince George - de latere Prince Regent en King George IV), Rupert Graves (Lieutenant Greville), Helen Mirren (Queen Charlotte), Nigel Hawthorne (King George) en niet te vergeten Anthony Calf (Captain/Colonel Fitzroy) die wij allemaal kennnen als Colonel Fitzwilliam uit Pride and Prejudice!

Warm aanbevolen!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Die ga ik ook weer eens kijken. Is echt ontzettend goed
En na te lezen bij Fanny Burney :-)
http://www.janeausten.nl/forum/viewtopi ... 1c6#p65369
  • 1
  • 266
  • 267
  • 268
  • 269
  • 270
  • 271

Niet genoeg op TV of Netflix om de Kerstmaand door[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!