EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Mooie film gezien? Heerlijk boek gelezen? Naar een fantastisch concert geweest? Of nog plannen? Laat het hier weten!
Ik heb The Bookshop eindelijk gezien. Hoewel een mooie film is qua setting, acteurs ed vond ik hem niet zo geweldig. Ik had echt geen HEA verwacht of gewild maar dit vond ik wel triest.
Dat zou kunnen. Ik heb niet veel zin in het boek eigenlijk, ik had beter eerst kunnen lezen en daarna eventueel de film.
Maria schreef: 14 nov 2018 19:44
Miss Mary schreef: 04 nov 2018 15:58 Gister deel 2 van Vanity Fair gezien en het wordt al beter! 😊 Ik blijf kijken, ben benieuwd naar volgende week.
Ik ben nu over de streep dat ik het blijf volgen. ;)
Leuk, Maria! Ik vind het toch best een goede serie tot nu toe! Maarja, ik heb het boek nooit gelezen. Ik heb wel echt een hekel aan het hoofdpersonage, maar dat is toch denk ik ook wel de bedoeling.. 😛 Ik vind het mooi om te zien dat de strijd tegen Frankrijk ook een belangrijk deel van het verhaal beslaat.
Ben nu bezig met Seizoen 1 van The Crown, episode 6
Mooi gemaakte serie over de beginperiode van de regeerperiode van Queen Elizabeth II

Daarnaast ben ik op Seizoen 3, episode 3 van Star Trek Next Generation (Ik heb de volledige, gerestoreerde serie in Blue Ray) - an all time favourite. :geek:
Hetty schreef: 04 dec 2018 08:43 Bohemian rapsodie pas in de bioscoop gezien, een aanrader!!!
Die heb ik vorige week ook in de bioscoop gezien samen met mijn zoon.
Inderdaad een aanrader

Liefs Maria
  • 1
  • 264
  • 265
  • 266
  • 267
  • 268
  • 271

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!