EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Mooie film gezien? Heerlijk boek gelezen? Naar een fantastisch concert geweest? Of nog plannen? Laat het hier weten!
Er zit toch wat in, Odette! Nieuwsgierig geworden naar de recente Poldark naar aanleiding van jouw Elizabeth Warleggan opmerkingen heb ik in Engeland de hele serie gekocht en heb in de herfstvakantie een binge watch gedaan van alle vier de seizoenen. En ja, ik zie het nu zelf ook! :lol:

Toch ook wel een leuke verfilming. Heel anders dan de jaren 70 Poldark (die me na aan het hart ligt), is deze serie toch ook wel de moeite waard. Alhoewel ik de saaie stukjes, de mijnen etc, maar oversla. Ik zie uit naar het volgende seizoen en ben afgelopen weekend weer op nieuw met de boeken begonnen. Dat is ook wel een aanrader.
The bookshop gezien. Wat een verademing om gewoon "rustige" opnames te zien. Zeker een aanrader. Mooie film
En ook een aanrader The Guernsey Literary and Potato Peel Pie Society.
Nadat ik het boek een jaar of acht geleden gelezen had. Vond dat ik nu tijd om de film te kijken.

Liefs Maria 💋
Maria schreef: 31 okt 2018 10:03 The bookshop gezien. Wat een verademing om gewoon "rustige" opnames te zien. Zeker een aanrader. Mooie film
En ook een aanrader The Guernsey Literary and Potato Peel Pie Society.
Nadat ik het boek een jaar of acht geleden gelezen had. Vond dat ik nu tijd om de film te kijken.

Liefs Maria 💋
The Bookshop staat ook nog op mijn lijstje. Maar vorige week heb ik The Guernsey Literary and Potato Peel Society gekeken. Van genoten.
Ik moest nog wel erg wennen aan Vanity Fair, maar wil zeker verder kijken! Ik vond de special effects trouwens dramatisch, maar ik kijk gelukkig veel liever naar de kleding 😜

Doris vond ik een erg leuke film, erg leuke link naar Jane Austen ook.

The Bookshop en Guernsey Literary Potato Peel Pie Society vond ik twee hele mooie hartverwarmende films.
Helaas Henk Vanity fair gemist, maar ben benieuwd, ga het wel proberen te zien
  • 1
  • 263
  • 264
  • 265
  • 266
  • 267
  • 271

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!