EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Mooie film gezien? Heerlijk boek gelezen? Naar een fantastisch concert geweest? Of nog plannen? Laat het hier weten!
Eli Stone, gisteravond de laatste aflevering van het eerste seizoen. De acteur die Eli speelt kennen we allemaal natuurlijk beter als Edmund uit Mansfield Park :D . Las vorige week trouwens dat ABC de serie Eli Stone van de buis heeft gehaald: dat gebeurt me wel vaker, vind ik eens iets leuk en dan stoppen ze er mee. Dus tips voor goeie series zijn altijd welkom!
Pride & Prejudice, de 1995 versie. :lol: Een vriendin van me had het nog nooit gezien/gelezen, en ze kwam langs om aan een project te werken... maar Jane Austen is natuurlijk veel leuker dan Hume! Jammer genoeg ging ze net weg voor de blik. :(
The Way We Live Now is inderdaad erg leuk, ik heb die een hele tijd geleden ook gezien.
Ik ben de eerste reeks van de BBC-serie van Robin Hood aan het bekijken. Ik denk dat ik nu tot en met aflevering 10 gezien heb. Heel leuk om naar te kijken, en dan heb ik het over de hele serie, niet alleen over Richard Armitage. XD
Diewertje schreef:Ik heb laatst de BBC serie Cranford bekeken. Het is het eerste dat ik van Elizabeth Gaskell bekijk (ook nog niets gelezen), maar ik vond het een hele leuke serie :lol: !!!
Wil je zeggen dat je North and South (met Richard Armitage) nog niet hebt gezien? Meteen doen!!! Je zult niet teleurgesteld worden...
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 271

Niet genoeg op TV of Netflix om de Kerstmaand door[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!