EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Mooie film gezien? Heerlijk boek gelezen? Naar een fantastisch concert geweest? Of nog plannen? Laat het hier weten!
By Karin
Ik lees net dat BBC Films bezig is met een verfilming van The Grand Sophy van Georgette Heyer. Die zou in 2016 klaar moeten zijn (weet niet of het voor tv of bioscoop is). Niet mijn favoriete Heyer, maar hopelijk het begin van meer ...
By Jane
:o 'The Grand Sophy' .... Absoluut favoriet. Ben heel benieuwd naar de film. ( Als het er van komt...)
By rosa
Door julli enthousiasme ga ik het nog een keer prpoberen. Helaas heeft de bieb alleen Duivelsjong lijkt het. Vorige keer na een paar bladzijden gestopt.
By Karin
Ik zou de Nederlandse vertalingen niet aanraden. Volgens mij zijn alleen These Old Shades en Devil's Cub ooit in het Nederlands vertaald (en niet heel erg goed vertaald) en die vind ik nou niet bepaald haar beste boeken. Ik vind zelf de echte regency-boeken leuk, zoals Lady of Quality, die zich afspeelt in Bath. Mijn eigen kennismaking met Heyer was Sylvester, ook een leuke binnenkomer.
By rosa
Graag Odette, wat lief van je :) fijn om jullie zaterdag weer te zien. Heb er zin in! Er even lekket tussenuit. (Al ga ik alleen overdag)
By Jacqueline2
Zojuist heb ik mijn allereerste Georgette Heyer gelezen: These old Shades. Leuk hoor! Inderdaad licht entertainment, en nogal zwart/wit, maar ik vond het verhaal zeker vermakelijk. In de zomer ga ik er nog een paar van haar lezen denk ik. Zijn deze boeken tweedehands nog te verkrijgen? Ik ga eens even zoeken.
By Karin
Jacqueline2 schreef: 20 mei 2018 11:43 Zojuist heb ik mijn allereerste Georgette Heyer gelezen: These old Shades. Leuk hoor! Inderdaad licht entertainment, en nogal zwart/wit, maar ik vond het verhaal zeker vermakelijk. In de zomer ga ik er nog een paar van haar lezen denk ik. Zijn deze boeken tweedehands nog te verkrijgen? Ik ga eens even zoeken.
Leuk, Jacqueline! Ik heb dit weekend Sylvester voor de honderdste keer gelezen. Even lekker niks aan mijn hoofd ;) Vind ik ook zeker een aanrader. Tweedehands moet je ze zeker kunnen vinden, alleen niet gemakkelijk in Nederland. Maar via Amazon zeker.
By Karenlee
Ik blijf mij voornemen om een keer een te proberen. Degene die ze kennen - welke zou jij aanraden om mee te beginnen?

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!