EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Mooie film gezien? Heerlijk boek gelezen? Naar een fantastisch concert geweest? Of nog plannen? Laat het hier weten!
By Karenlee
Laat ik maar een keer wild doen - neem ze allebei!
By Webeta
Gister heb ik net twee boeken binnengekregen van Heyer, van Bol.com. The Reluctant Widow en Faro's Daughter. En gisteren ook gelijk begonnen aan the Reluctant Widow en het blijft leuk om deze boeken te lezen. Je weet meestal wel hoe het eindigt, maar toch! :inlove:
By Karin
Ja fijn he! :inlove: Er zijn er nu ook twee naar mij onderweg: Friday's Child en Lady of Quality. Ik heb ze besteld bij de Book Depository www.bookdepository.co.uk, dat was een tijd terug een tip van Odette op dit forum. Daar kosten ze ongeveer 8 euro per stuk en ze worden gratis bezorgd. Geen geld voor weer een paar uurtjes genieten...
By Webeta
Karin schreef:...Daar kosten ze ongeveer 8 euro per stuk en ze worden gratis bezorgd. Geen geld voor weer een paar uurtjes genieten...
Dat is inderdaad niet veel! Ik zal er aan denken als ik weer eens zin heb om de boeken te bestellen en te lezen. Bedankt voor de tip!
By Karin
O huil! ;( Gisteren liep de geweldige Georgette Heyer maand bij Austenprose af. Heb er de afgelopen maand al weer vier besteld en ik voel dat ik me een dezer dagen weer niet kan beheersen en er nog een bestel ;-) Zo fijn!
By Karenlee
Ik heb nog een Georgette Heyer gelezen (Arabella) toen ik op de zeil vakantie was in Griekenland. Het haalt het niet bij Austen. Zij is toch een soort Judith Krantz van de Regency. Maar om te zorgen dat niemand mij misbegrijpt - ik vind Judith Krantz boeken echt fantastisch.
By Karin
Nee ze haalt het zeker niet bij Jane Austen. Maar het zijn van die boeken die je dag een beetje opfleuren als het eventjes donker en vervelend is. Gewoon lezen en genieten. En net als in de boeken van Jane Austen krijgt iedereen wat hij of zij verdient.
Ze zijn nu trouwens bij de Book Depository in de aanbieding, voor nog geen 7 euro per boek, thuisbezorgd en wel!
By rosa
ga het ook maar eens proberen, wordt nieuwsgierig
By Karenlee
Ik heb ze lang genoeg gehad, dus iedereen krijgt hun Heyer boeken terug bij de naailes a.s. zondag. Heb in de tussentijd nog twee uit de omnibus van Jeannette gelezen. Ik vind het moeilijk om een heldere oordeel over te vellen. Er zijn stukken die ik erg leuk vind, en stukken waar ik me ontzettend aan kan ergeren. Iets wat blijft terugkomen die mij tegen het borst stuit is een soort macho-achtig standpunt dat mannen horen hun ''whip hand" aan vrouwen te blijven vertonen (i.e., streng tegen ze te zijn) om te zorgen dat the silly dears gehoorzaam zijn en zich niet in de nesten werken. En de vrouwen worden dus ook vaker eens als vrij kinderachtige wezens neergezet. Niet per se 'stom' - dat absoluut niet. Maar een beetje labiel. Ik vind Heyer aardig vermakkelijk, maar niet iets waar ik snaak om alles van te lezen.
By Jane
De omnibus had je van Karin, de pockets zijn van mij.

Ach, ik vind ze wel aardig, het is light entertainment, meer niet!

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!