EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Mooie film gezien? Heerlijk boek gelezen? Naar een fantastisch concert geweest? Of nog plannen? Laat het hier weten!
By Henk
Ik kijk zelf weinig TV, of even een stukje.
Hij staat vaak op de BBC, vooral in de namiddag op landelijke programma's , zoals Escape To The Country bijvoorbeeld.
Terwijl ik met iets anders bezig ben hoor ik dan vaak heerlijke achtergrondmuziek, van die licht-klassieke stukjes die nog ergens in een hoekje in het geheugen lijken te liggen.
Oude TV-programma's misschien ?
De BBC gebruikt ze nog steeds gelukkig.

De serieuzere compomisten ken ik wel globaal, sommige erg goed, zoals Vaughan Williams en Delius.
Maar de muziek waar het hierboven over gaat zijn van wat minder bekende componisten,in ieder geval bij mij.

Even rondzoekend op YouTube kom je dan een radio-programma tegen dat al vanaf 1952 bestaat, en tot op heden uitgezonden wordt:
"Friday Night Is Music Night".

Meestal vanuit een vaste studio, maar soms ook vanaf publieke locaties, zoals evenementen, enzovoort.
Er doen ook musici en dirigenten van naam aan mee.

Bij deze :

By Maria
Henk schreef: 09 feb 2018 21:00 Ik kijk zelf weinig TV, of even een stukje.
Hij staat vaak op de BBC, vooral in de namiddag op landelijke programma's , zoals Escape To The Country bijvoorbeeld.
Terwijl ik met iets anders bezig ben hoor ik dan vaak heerlijke achtergrondmuziek, van die licht-klassieke stukjes die nog ergens in een hoekje in het geheugen lijken te liggen.
Oude TV-programma's misschien ?
De BBC gebruikt ze nog steeds gelukkig.

De serieuzere compomisten ken ik wel globaal, sommige erg goed, zoals Vaughan Williams en Delius.
Maar de muziek waar het hierboven over gaat zijn van wat minder bekende componisten,in ieder geval bij mij.

Even rondzoekend op YouTube kom je dan een radio-programma tegen dat al vanaf 1952 bestaat, en tot op heden uitgezonden wordt:
"Friday Night Is Music Night".

Meestal vanuit een vaste studio, maar soms ook vanaf publieke locaties, zoals evenementen, enzovoort.
Er doen ook musici en dirigenten van naam aan mee.

Bij deze :

Dat ga ik vrijdagavond eens bezoeken.
Goeie tip Henk.

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Emma dvd

De dvd heb ik aangeschaft en deze is geweldig. Dit[…]

Social Media Campaign

Misschien worden je wensen vervuld: https://www.ja[…]

Waar draait EMMA.?

"Emma" draait in Pathé Tuschinski[…]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!