EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Alles over nieuws dat niet over Jane Austen gaat.
By Hetty
Lieve mensen

Over een paar uur verandert de kalender van 2012 in 2013. En ... we hebben een nieuw jaar met nieuwe kansen.

Ik wil jullie allemaal bedanken voor de fijne contacten, gesprekken irl en via mails, pb of Fb. Naar mijn gevoel heb ik er een heel stel nieuwe vrienden en vriendinnen bijgekregen. Waardevolle vriendschappen zijn het. Serieus en toch vol humor. Met een gezamenlijke interesse, of anders wordt de interesse van een ander met belangstelling en genegenheid gevolgd!
Jullie hebben er voor gezorgd dat ik nog meer van mijn leven ben gaan genieten. Als "calvinist" heb ik geleerd er altijd te zijn voor een ander, en het belang van de ander voorop te stellen (overigens heb ik dat altijd met genoegen en liefde gedaan), maar dat is afgelopen jaar een beetje verandert. Ik ben er nu ook voor mezelf! Vandaar mijn deelname aan het bal, en andere activiteiten. Ik voel me er heel gelukkig bij!

Van harte hoop ik dat alles zo door mag gaan. Dat we elkaar blijven ontmoeten, bemoedigen en in goede harmonie weer van alles bespreken op het forum of via andere middelen.

Ik wens jullie allemaal een gezegend 2013 toe. Afbeelding
By Miss Iris
Prachtig gezegd Hetty! Ik wens jou ook het allerbeste voor 2013! We gaan er met zijn allen een super jaar van maken!
By Jane
Mooi verwoord Hetty! Ik heb zelf ook genoten van de contacten met anderen, van de hobbies van anderen, van het delen vanonze gezamelijke hobbies en al het lief en leed dat we hebben gedeeld. Ik wens jou en alle anderen een gezegend 2013 toe!
By Miss Mary
Ik had deze quote ook op facebook geplaatst, want hij blijft zo mooi en toepasselijk:

“Live one day at a time and make it a masterpiece”
~ Dalai Lama

Gelukkig Nieuwjaar!!! :clap: :clap: :clap: :f: :sun: :d:

Afbeelding
By Odette
Iedereen een heel gelukkig 2013 gewenst en ik hoop dat we dit jaar weer gezellige uitjes met elkaar mogen hebben.
By Bellawex
Gelukkige nieuwjaar!! :D

Niet genoeg op TV of Netflix om de Kerstmaand door[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!