EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Alles over nieuws dat niet over Jane Austen gaat.

Is een Goddess-app nodig ?

Ja
Geen stemmen
0%
Nee
2
29%
Had er al lang moeten wezen !
Geen stemmen
0%
Alsjeblieft niet, nog meer aandacht ?
2
29%
Ik ben geen Goddess, deze vraag betekent niets voor mij.
2
29%
Ik weet het echt niet.
1
14%
By Henk
Gehoord, gisteren in de auto, op BNR-radio:
Ik moest direkt aan dit forum denken, zo'n verzameling Goddesses als hier vind je nergens :)

Over de ontwikkeling van een app, waarmee mannen hun romantische vermogens flink op kunnen voeren, en aldus verzekerd kunnen zijn van nog veel meer liefdevolle aandacht van hun vrouwen.

De app heet de "Goddess-app", de jongen die het ontwikkeld had was er heel lyrisch over.
Van alles, tot en met biologische gegevens, kan ingevoerd worden over elke vrouw in het leven van een man.
Van liefdespartner tot schoonmoeder, collega's, zussen enzovoort.

Zo'n onromantische kerel als mij zou daar misschien profijt van kunnen hebben, aan de andere kant zie ik Mr. Collins wanhopig frunniken aan z'n smartphone onder het tafelkleed ten huize Bennet :"Lizzy likes cauliflower!".
De ontwikkelaar van die app is misschien toch al genoeg bezig met zijn eigen aandacht voor de vrouwen om hem heen, waardoor het voor hem al wat makkelijker gaat.

Maar voor de rest , is zo'n app nodig ?
(opnieuw stemmen mag )
By Henk
"Ik ben geen Goddess, deze vraag betekent niets voor mij", heb ik gestemd.
Ik stelde deze vraag aan mijn vrouw na het posten van deze poll.
Haar antwoord was, dat als dat betekent dat ze honderd keer gestoord gaat worden tijdens het kijken van haar favoriete serie, in plaats van dat ik gewoon mijn eigen ding doe, zo'n app haar gestolen kan worden.

(Ik heb trouwens nog zo'n mobiel waarmee je kunt bellen, en een wekker gebruiken.Verder niets...)
By Maria
Nee....nee...en nog eens nee

Moet daar echt niet aan denken zeg.Als zo het romantisch vermogen opgevoerd moet worden.
Dank je feestelijk dan maar géén romantisch vermogen.
By Karenlee
Henk schreef:Zo'n onromantische kerel als mij zou daar misschien profijt van kunnen hebben, aan de andere kant zie ik Mr. Collins wanhopig frunniken aan z'n smartphone onder het tafelkleed ten huize Bennet :"Lizzy likes cauliflower!".
:rofl: :rofl: :rofl:

Je hebt ook een grappige vrouw, Henk ;).
By Henk
Karenlee schreef:
Henk schreef:Zo'n onromantische kerel als mij zou daar misschien profijt van kunnen hebben, aan de andere kant zie ik Mr. Collins wanhopig frunniken aan z'n smartphone onder het tafelkleed ten huize Bennet :"Lizzy likes cauliflower!".
:rofl: :rofl: :rofl:

Je hebt ook een grappige vrouw, Henk ;).
Mijn vrouw is inderdaad grappig :)
By neianna
Idioterie...sighs, mannen moeten maar moeite doen een vrouw te leren kennen.
Zo'n app is naast nogal stompzinnig ook nog eens een promotie van laksheid.
Romantiek moet spontaan zijn het is juist leuk als iets onverwacht is en het hoeft niet altijd spot on te zijn.
Maar das mijn mening...

Niet genoeg op TV of Netflix om de Kerstmaand door[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!