EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Alles over nieuws dat niet over Jane Austen gaat.
Heel erg gefeliciteerd en bedankt, Karin :D
Karin, ik wil jou ook feliciteren met het twee jarige bestaan van janeausten.nl
Dit forum betekent veel voor mij. Het heeft mij zo gezegd verrijkt! :inlove:
Ik vind het fantastisch dat je twee jaar geleden het idee kreeg om een forum op te richten en dat het na slechts twee jaar het leukste forum van Nederland wordt genoemd, had je waarschijnlijk niet gedacht.
Het is een forum waar we onze grote passie voor Jane Austen kunnen delen. We verrijken elkaar, inspireren elkaar en hebben plezier met elkaar. Daarnaast delen we ook onze alledaagse dingen: Lief en leed wordt hier besproken alsof we gewoon een familie zijn.

Hoera voor Karin en nogmaals bedankt :*

Liefs Robyn
Ik heb zojuist twee gelukkige winnaars een mailtje gestuurd. Mrs. Shakespeare heeft Jane's Fame gewonnen en Cecilia Turner koos voor Jane Austen Pocket Bible. Gefeliciteerd!
Voor de anderen: helaas, niet gewonnen. Maar we hebben binnenkort weer een leuk prijsvraag, dus geef niet op!
En natuurlijk nogmaals: hartelijk dank allemaal voor jullie lieve felicitaties! :*
Gefeliciteerd gelukkige winnaars! En Diewertje, Jane's Fame is echt een gewedige boek. Het geeft je heel nieuw en zeer interessanted inzichten in hoe haar reputatie in de loop van de eeuwen ontwikkeld. is. Heb er echt van genoten.

Niet genoeg op TV of Netflix om de Kerstmaand door[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!