EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Alles over nieuws dat niet over Jane Austen gaat.
Karin hier nogmaals hartelijk gefeliciteerd :* met het 2 jarig bestaan van de Jane Austen site,had je vast niet over durven dromen toen je ermee begon, zoveel aanhang je hebt gekregen. :clap: :clap: :clap: En dat we blij met je zijn( maar dat wist je natuurlijk al ;) ) kan je wel zien aan het boeket.
En trouwens je staat prachtig op de foto , je bent zelf ook een beetje in de tint van het boeket zo te zien..Hele leuke foto!!!!!
Geniet nog van deze dag!!! Groetjes Anita.
HG ( zoals mijn oma dit altijd schrijft op de bday kaarten)

Ik ben heel blij Karin dat je deze site bedacht hebt en zeker het idee hebt uitgevoerd veel goede ideeen maar deze blijven alleen bij ideeen bedankt daarvoor!

Liefs :*
Karin, bedankt dat je ooit met deze geweldige site begonnen bent. Die bloemen heb je verdiend! Ik ben nog niet zo lang actief op het forum maar het is nu al niet meer weg te denken uit mijn leventje...vind het zo'n verrijking! Dus Karin, maar ook alle andere leden van de 'harde kern': gefeliciteerd en ga zo door!
Mooie bloemen, Karin, mooie boekenkast ook! Gefeliciteerd ook van mij!
Haha bedank allemaal! Weet je, omdat ik midden in de zomer jarig ben en eigenlijk altijd of weg of onderweg ben die dag, heb ik me al jaaaaren niet meer jarig gevoeld. Tot vandaag! En het is niet eens mijn verjaardag, maar dat van de website... :$
Oh ja, die boekenkast, ik geloof dat Maurice die interessanter vond dan de bos bloemen ;-)

Niet genoeg op TV of Netflix om de Kerstmaand door[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!