EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Alles over nieuws dat niet over Jane Austen gaat.
Vind het eigenlijk heel erg leuk dat zo'n kledingstukken een nieuwe leven gaan krijgen bij een nieuwe eigenaar. Doet me denken aan die ene film... eh..., 'De Zomerjurk', of zoiets... dat volgde het wel en wee van een bepaalde jurk door verschillende eigenaressen.

Ja - ik zag ook meteen dat die blauwe vrij doorzichtig was ;) !
Hi Ladies.

Jeannette ik miste je al bij de markt. Jammer dat je er niet was, maar inderdaad de studie en werk gaan voor. En nu is de portemonnee teminste niet leeg. ;)

Ik vond het erg gezellig vandaag, en wat is iedereen goed geslaagd. Ben wel helemaal uitgeteld. Pff
wat een lange dag, en wat heb ik veel gepraat. En nu maar hopen dat het wat oplevert.
Meid - jouw presentatie was absoluut een van de beste van het hele markt. Of het wel of niet iets gaat opleveren zal blijken. Maar nu - gij moet zich bewegen naar het zuiden des lands voor wat zorgeloos, losbandig vermaak! Geniet er van!
Ik vond het gisteren erg leuk om erbij te zijn. Heb leuke dingen kunnen vinden. Bij deze volgend jaar ben ik weer van de partij.
Een heel mooi kussensloop voor mijn Duitse kussen (Die zijn groten dan de Nederlandse kussens)
2 zakdoekjes
Een uit 1900 komend fichu
1 paar handschoenen
Een Victoriaans hemt + onderbroek. Ben benieuwd wat dat gaat worden in Bath :lol: :lol:
En een mooi kanten rand voor mijn petticoat. (die zal wel niet zo oud zijn. Ja wat wil je voor een euro)

Oh maar wat baalde ik van de bonnet. Als die 50 euro was had ik het zo meegenomen.
Ik heb in ieder geval het telefoonnummer gekregen van het kraampje dus als ik een keer geld over heb :lol:

Odette nogmaals bedankt voor het leuke verjaardagscadeau. Het gaat zeker veel gebruikt worden :*
Wat leuk dat jullie zo goed geslaagd zijn! Ik heb nog getwijfeld om te gaan, maar alle druktes hebben ervoor gezorgd dat ik al maaaaanden niet meer aan het strijken van de was ben toegekomen. Heb gister de helft gedaan, nu de andere helft nog. Ik kom allerlei zomerbloesjes tegen... :$
Ben vanochtend wel even naar een snuffelmarkt geweest, hier in Brabant en voor 5 euro witte leren handschoentjes gekocht die wonder boven wonder ook nog min of meer passen. Hoezee!
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Niet genoeg op TV of Netflix om de Kerstmaand door[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!