EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Alles over nieuws dat niet over Jane Austen gaat.
Gezellig geweest in Maarn! Corina had haar stand heel mooi opgericht. Afbeelding

Francine zag er ZO schattig uit in dit bonnet (uit 1870).
Afbeelding

En bijna iedereen is naar huis gegaan met bijpassende Victoriaanse ondergoed :lol:. Gaan we als nachtkleding gebruiken in Bath :)!

Sent from my iPhone using Tapatalk
loop rond in m'n nachtkleding haha blauwe is echt cute :rofl: :rofl: :D :) witte is een beetje groot.
Nu nog het mutsje.
Lady C schreef:loop rond in m'n nachtkleding haha blauwe is echt cute :rofl: :rofl: :D :) witte is een beetje groot.
Nu nog het mutsje.
O kijk maar goed uit dan met de blauwe, wel gordjjnen dicht!!!! hahaah is wel heel sexy!!
Maar fijn te lezen dat je weer thuis bent, ja we hebben nog gekeken of we je zagen lopen, want misschien was je auto inderdaad weggesleept, je weet maar nooit!!!
Fijne avond...en denk er aan |-) morgen dansen ;)
Was gezellig hé vandaag.
Groetjes Anita
haha hij stond om de hoek.
Nou kwam er net achter dat die blauwe een beetje doorzichting is :?:
Het was echt ontzettend gezellig, en gelukkig wat minder druk dan vorig jaar, zodat we rustiger bij alle kraampjes konden neuzen, en tegelijk bij kraampjes konden neuzen...

Mijn ene Victoriaanse hemd dat een knoopje miste heb ik al van twee dezelfde knoopjes voorzien :) En ik ben er achter gekomen dat hij ontzettend leuk staat onder een wat doorschijnend tuniek met wel erg groot decolleté (:P) dat ik naar de 50-jarige bruiloft van mijn opa en oma aan wil trekken: dat kant komt er dan heel mooi boven uit :) Dus ik ben zeker geslaagd!
Lady C schreef:loop rond in m'n nachtkleding haha blauwe is echt cute :rofl: :rofl: :D :) witte is een beetje groot.
Ik moet die mijne nog passen. Als het te klein is kunnen we misschien ruilen?
Lady C schreef:haha hij stond om de hoek.
Nou kwam er net achter dat die blauwe een beetje doorzichting is :?:
Ja zag ik gelijk dat het doorzichtig was, toen we aan tafel zaten hahah vandaar sexy en gordijnen dicht!!!

Ja moet de mijne ook nog passen..ga ik zo doen!!!

Wat leuk dat je het hemd voor zo'n bijzondere dag kan gebruiken, Alynia.
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Niet genoeg op TV of Netflix om de Kerstmaand door[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!