EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Alles over nieuws dat niet over Jane Austen gaat.
Ik was van plan te gaan,máár mijn voet heeft weer eens roet in het eten gegooid,
Ik loop niet echt soepeltjes op dit moment.

Maar ladies vermaak jullie zou ik zeggen...
crien-oline schreef:jeetje Maria wat een tegenvaller voor je. Wat te doen nu.

Ik heb geen idee.Nou ja ik heb wel één idee en dat is dat ik thuis zit. ;( ;( ;(

Terwijl jullie als kinderen in een overvolle snoepwinkel jullie uitleven.... ;) ;) ;)
Maar denk gewoon maar aan mij dan denk ik aan jullie.
Terwijl ik geel :envy: en groen :envy: zie.

Nee ben je gek Corina gewoon de volgende keer weer.
En weet je alle pijn die ik nu heb,die heb ik straks in september en november niet.
En zo is mijn glas gewoon altijd half vol in plaats van half leeg.

Afbeelding
En mijn slogan is dan ook,en altijd geweest. Optimist tot in de kist... :lol: :rofl: :lol: :rofl:
En zo blijft dat de komende 67 jaar.Want ik ben van plan 125 te worden
Ik kom morgen ook niet. Het gaat deze week niet zo prettig allemaal en ik moet dinsdag de cijfers inleveren en ik ben nog laaaaang niet klaar!

Veel plezier morgen, allemaal! tIs jammer maar wellicht volgend jaar weer.
anna schreef:Misschien is het leuk om na afloop ff wat te gaan drinken, kunnen we elkaars aankopen nog even bewonderen?? Of moet iedereen weer voor het donker thuis zijn!! :)
Het hangt er af hoe laat we klaar zijn met de markt. Heb heel veel dingen gepland op zaterdag, zondag en maandag waardoor ik Gerard naauwelijks zal zien. Maar als het kan, zou ik het natuurlijk heel erg leuk vinden om even na te babbelen.
Karenlee schreef:
anna schreef:Misschien is het leuk om na afloop ff wat te gaan drinken, kunnen we elkaars aankopen nog even bewonderen?? Of moet iedereen weer voor het donker thuis zijn!! :)
Het hangt er af hoe laat we klaar zijn met de markt. Heb heel veel dingen gepland op zaterdag, zondag en maandag waardoor ik Gerard naauwelijks zal zien. Maar als het kan, zou ik het natuurlijk heel erg leuk vinden om even na te babbelen.
Dat heb ik ook. Lijkt me heel gezellig, maar ligt er aan hoe laat het dan is: ik wil voor het eten thuis zijn ;)
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8

Niet genoeg op TV of Netflix om de Kerstmaand door[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!