EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Alles over nieuws dat niet over Jane Austen gaat.
Vorig jaar was de Antiek textiel markt in Maarn een JA meeting
Dit jaar is de markt op zaterdag 5 maart. We hoeven er geen meeting van te maken, maar iedereen is welkom die opzoek is naar dat ene handschoentje, sjaal, parasolletje, of misschien wel een leuk stofje voor een reticule. Er is te veel om op te noemen.

Dit jaar sta ik daar ook met een stand. Ik verkoop wat spulletjes, maar sta daar natuurlijk om
mijn bedrijf te promoten.

Bij deze nog wat informatie.
Tijd: 13.00-16.15 op 5 Maart
Entree: 5 euro, en jonger dan 26jaar ,1 euro entree

Wie weet zie ik je daar.
Klinkt leuk ik denk wel dat ik van de partij zal zijn.
Staat al in de agenda ;)
Oh! Ik ben ook weer van de partij! Ze hadden daar best leuk en interessante spullen. En dit keer ben ik er als de deuren opengaan om te zorgen dat ik als eerst kans heb op de allerbeste koopjes. Volgens mij heeft Corina ze vorige keer ingepikt lang voordat wij arriveerden :rofl:!!
Dat staat genoteerd! Nu heb ik een beter beeld van wat ik wil dus......
Karenlee schreef:Oh! Ik ben ook weer van de partij! Ze hadden daar best leuk en interessante spullen. En dit keer ben ik er als de deuren opengaan om te zorgen dat ik als eerst kans heb op de allerbeste koopjes. Volgens mij heeft Corina ze vorige keer ingepikt lang voordat wij arriveerden :rofl:!!
Volgens mij is de markt 's ochtends open voor leden van de textiel vereniging- tenminste dat was vorig jaar zo en krijgen wij 's middags de gelegenheid. Maar evengoed is het goed om op tijd te komen.
Volgens mij is de markt 's ochtends open voor leden van de textiel vereniging- tenminste dat was vorig jaar zo en krijgen wij 's middags de gelegenheid. Maar evengoed is het goed om op tijd te komen.
Klopt Jane, als je lid bent mag je s' morgens al komen.
Maar als lid mag je ook een introducee meenemen. Ik zal even vragen hoeveel dat er dan zijn.
Dan mag je dus de hele dag, en je krijgt een lunch. Dit kost natuurlijk wel wat meer als de
5 euro.
Odette mag ook introducee(s) meenemen want zij is ook pas lid geworden.

Ik ga eens informeren.
Dan ga ik graag de hele dag mee, als het kan. Maar iedereen wil dat natuurlijk graag!
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 8

Niet genoeg op TV of Netflix om de Kerstmaand door[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!