EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Alles over nieuws dat niet over Jane Austen gaat.
By Maria
Volgens mij staakt TNT post als ik het goed heb....gisteren en vandaag
Ik zal inderdaad straks nog even mijn adres in een pbtje zetten! En wraps klinken heerlijk! Helemaal fijn :) Ik ben benieuwd of je het haalt met lezen Priscilla! Succes!
By LizzyBennet
Lieve mensen,

Ik heb door die rot TNT nog steeds geen boek! En ik zie mij niet voor 5 uur het boek nog even snel online lezen en tussendoor wraps maken.

Dus ik kan helaas niet komen. De volgende keer ben ik weer van de partij! Veel plezier!!
By Karenlee
Ach, da's jammer Priscilla. Hopelijk volgende keer.
By Odette
De leesclub was erg gezellig vanavond. Lenneke heeft echt een heel leuk huis en we hebben lekker gegeten en gediscussieerd over the Brontës.
By Karenlee
Ja, en ook over tig andere onderwerpen! Het was inderdaad erg gezellig, en hopelijk kunnen meerdere mensen de volgende keer bij zijn. Studenten en andere aspirante kamerbewoners onder ons, ik kan je vertellen dat ik vanavond jullie droomwoning heb gezien. Die mijne toen ik in Utrecht studeerde zou er 4 keer in passen. Weet ik niet hoeveel m2 breed, maar met zes grote ramen uitkijkend over de Oude Gracht, knap ingedeeld door een halve muur in twee stukken (slaap en zit/entertain gedeelte) en prachtig ingericht. De keuken die ze met de andere bewoners deelt was ook lekker ruim en leuk opgezet. Len, er hangt echt een heel gezellige sfeer bij jouw in huis! Maar ja, als jij er woont, wat verwacht je dan ;)?

Er zal vast een nieuwe onderwerp over opgezet worden, maar er werd vanavond een voorstel gemaakt en uninam aangenomen (:lol:) dat het volgende boek dat de club gaat lezen bepaald zal worden door de mensen bij de vorige boek bespreking. Dus mensen die willen meedoen de volgende keer, ga maar alvast´I Capture The Castle´ aanschaffen!!
Dankjewel Karen! Ik vond het ook super gezellig! En ik ben er iedere dag bewust van hoe geweldig ik hier woon :$ Ik vond de bespreking ook erg geslaagd! Snel in het boek beginnen en dan kunnen we een nieuwe datum gaan prikken! Jeej!

Niet genoeg op TV of Netflix om de Kerstmaand door[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!