EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Alles over nieuws dat niet over Jane Austen gaat.
Helemaal fijn! Leuk dat jullie allemaal willen komen. En natuurlijk mag je dan komen, Rosa! Er is waarschijnlijk genoeg eten en stoelen heb ik (hopelijk) ook genoeg ;) 17.00 uur is prima, dan wordt het inderdaad niet te laat.
Ikzelf ga een aantal quiche(s) maken. Dus als jullie inderdaad nog leuke dingetjes voor eromheen willen meenemen. Stokbrood kan er inderdaad nog bij. Wees creatief :) En ja, Priscilla, ik heb een oventje dus we kunnen van alles warm maken. Ik ben vegetariër (zijn er nog meer?), dus ik zal de quiche waarschijnlijk vegetarisch maken.
Ik zal tegen die tijd mijn adres nog even naar iedereen PB-en!
By by a lady
Ik kan niet bij nader inzien. Want ik ga dan met mijn broers en moeder uit eten (in het kader van sinterklaas want dat vieren we niet) aangezien een van mijn broers in de horeca werkt en niet vaak kan en toevallig een weekend vrij heeft. Veel plezier in ieder geval!
By Sebazzel
Hé, ik ben er ook nog, hoor! :P
By rosa
Wat kan ik meenemen?
Jammer, Lenneke! Volgende keer beter :) En natuurlijk ben jij er ook, Bas. Ik wilde even kijken of je wel oplet, haha!
Rosa, misschien zou jij drinken mee willen nemen? Iets van sap/limonade of iets dergelijks?
By rosa
Ja prima. ook wijn?
Kan alleen niet heel erg veel gewicht meenemen. Weet niet hoever het lopen/bussen is vanaf het CS?
Ja, ik ben wel in voor een beetje wijn! Maar ik weet niet wat derest daar van vindt :) Het is ongeveer 10 à 15 minuutjes lopen van CS, niet zo ver dus. Misschien kan iemand anders ook nog drinken meenemen. Dan hoef je niet zoveel in je eentje te dragen! Is er nog iemand die drinken mee zou willen nemen?
By rosa
:( :( :(
Helaas, helaas, vandaag bij de bieb geweest en hun enige exemplaar van Agnes Grey was uitgeleend! Engels exemplaar hebben ze niet eens. Wat ik er nog van weet is echt te weinig. Weet nog dat ze in een verschrikkelijk gezin met nog verschrikkelijkere kinderen komt en uiteindelijk een iets minder vervelend gezin treft en tot slot de ware tegenkomt, zoeits was het ongeveer toch?
Maar goed, had me gewoon eerder op moeten geven dan was het nog wel gelukt
Bah, komt er een volgende leesclub ontmoeting?

Altijd als er in een boek een leesclub voorkomt lijkt me dat zo leuk om mee te maken!

Niet genoeg op TV of Netflix om de Kerstmaand door[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!