EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Alles over nieuws dat niet over Jane Austen gaat.
By Frouckje
Wat fijn dat het zo gezellig was!
En I Capture the Castle... Hmmm... Wie zou daar het meest enthousiast over zijn geweest? ;)
Die heb ik al gelezen dus ik zie het wel zitten om de volgende keer mee te doen! Als dat mag... :$
By rosa
Fijn dat het zo leuk en gezellig was!!

Achteraf was het maar beter dat ik niet van de partij was. Gisteravond werd ik duizelig en dat is de manier van mijn lijf om te zeggen dat ik teveel gedaan/te weinig geslapen heb.

dus vandaag: rust!
By rosa
Zijn jullie al aan het lezen? Zelf ben ik nog bezig met deel 1 van de Darcy serie

weet niet of er al afspraken zijn gemaakt over waar en wanneer maar zou het gezellig vinden als (1 van) de volgende keer bij mij wordt gehouden.
Maar misschien zijn er al heel andere plannen???
By Sebazzel
Dat is een andere leesclub, Esther; degene waarbij we de Fitzwilliam Darcy-reeks lezen is online, deze leesclub is 'fysiek' - en met deze leesclub gaan we I Capture the Castle van Dodie Smith lezen.
By rosa
weet ik, wat ik eigenlijk bedoel: zijn jullie I capture the castle al aan het lezen?
By Odette
Zullen we inderdaad weer een datum plannen, ik lees het best als ik iets moet lezen.
Leuk aanbod Esther bij jouw thuis, maar volgens mij wil Karin ook heel graag dat we een keer bij haar komen, hoeft zij ook niet een keer ver te reizen. Maar in principe hadden we geloof ik afgesproken dat we het steeds bij iemand anders thuis doen, iedereen komt zo vanzelf aan de beurt.

Zullen we in maart afspreken, dan heeft iedereen de tijd om het boek te lezen c.q. te herlezen.

Bas/Karin kunnen jullie zo´n schema maken met data waar iedereen op kan klikken welke datum/data hij/zij het beste schikt.
By rosa
goed idee

Niet genoeg op TV of Netflix om de Kerstmaand door[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!