EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Alles over nieuws dat niet over Jane Austen gaat.
By A Novel's Tune
Lieve allemaal!
Voor de leesclub waren we in een ander topic op de datum 27 november gekomen en wel bij mij thuis. Nu wilde ik graag even een overzichtje maken van de plannen. Zelf ga ik die dag naar de open dag van de HKU en ben tot 4 uur weg. Doen we het rond het avondeten? Dat we allemaal iets meenemen? En ook niet onhandig: wie komt er allemaal? Ik ga ook nog even brainstormen over een quiz of iets dergelijks. Toch wel leuk om te zien in hoeverre we het boek snappen en kennen :) Kunnen we meteen zien of iedereen het wel gelezen heeft, gna-gna!

Even op een rijtje:
Karin (Stokbrood)
Karen (Tiramisu)
Odette (Franse kaas)
Priscilla (Wraps)
Lenneke (Quiche)
Bas
Laatst gewijzigd door A Novel's Tune op 26 nov 2010 20:58, 3 keer totaal gewijzigd.
By Lavendula
Ik kom helaas niet. Ik heb echt niet de tijd gehad om het boek te lezen en dus is het niet echt handig als ik dan kom. Ook niet echt eerlijk voor de mensen die echt goed het boek hebben gelezen. Volgende keer hoop ik er wel bij te zijn! :(

Veel plezier iedereen!
By Karin
Ik ben er bij! Misschien kunnen we afspreken rond 17.00 uur? Ik ga nog even nadenken over wat ik dan zal meenemen (ben niet zo'n keukenprinses, dat soort dingen laat ik aan mijn vriend over... ;-))
By Karenlee
Dus eerst boek bespreken en dan samen eten? Ik neem dessert mee. Lust iedereen tiramisu? En inderdaad - erg handig om te weten hoeveel mensen er zijn. Weet ik dan hoeveel pakken tiramisu ik moet kopen. Nee - ga ik echt niet zelf makken. Zaterdag is een drukke dag. Maar de kant en klare die ik koop is wel een erg lekkere :)!
Laatst gewijzigd door Karenlee op 23 nov 2010 08:43, 1 keer totaal gewijzigd.
By Odette
Ik kom ook en ben helemaal geen keukenprinses, dus ik wil wel franse kaas meenemen. Als iemand anders de stokbrood dan doet. Ik vind vijf uur ook goed, het moet ook niet te laat worden, ben afhankelijk van de NS :) .
By LizzyBennet
Ik kom ook!!!! Heb het boek besteld en krijg het deze week binnen.

Ik wil wel wat maken, maar kom met openbaar vervoer. Heb je een oven om iets te kunnen opwarmen? En nog vegetariers etc.?
By LizzyBennet
Wow! Sorry voor het spammen, maar ik dacht dat hij bleef hangen op mijn mobiel, maar toch niet haha!

Wil jij de rest deleten Karin? Thanks!
By rosa
Ik heb me eerder niet opgegeven en heb Agnes Grey al een tijdje geleden gelezen maar
als:
1. ik het boek kan vinden bij de bieb, en 2. ik het op tijd uit heb en 3. zaterdag het OV niet wordt verstoord door de sneeuw
mag ik dan ook komen?????

Niet genoeg op TV of Netflix om de Kerstmaand door[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!