EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Alles over nieuws dat niet over Jane Austen gaat.
By Lavendula
Alfred schreef:
Mijn ervaring is dat op welk moment van de dag je ook gaat, er staat de hele dag een rij tot het afgelopen is.
Zelfs als je binnen bent sta je in de rij.
Ben er 2 keer geweest....en hoewel ik het zoooo'n geweldig festijn vond, besloot ik het op gegeven moment op te geven vanwege de drukte ;(
Er staat altijd wel een rij ja, maar die is gelukkig niet altijd helemaal tot aan het station ;) Soms moest ik een kwartier wachten, andere keren een half uurtje. Ik denk dat op de drukke tijden het binnen een stuk drukker zal zijn dan later. Maar aangezien ik op de echt drukke tijden niet kom, kan ik dat niet bevestigen. ;)

Een van de afgelopen jaren was het zo slecht weer dat er nauwelijks treinen reden, toen was het lekker rustig. :) Toch wel dapper van al de Dickens figuranten om 2 dagen buiten te zijn, weer of geen weer. Het was soms erg koud...
Hhihi! Gelukkig niet tot aan het station nee :D :P . Maar de rij begon bij mij al in de eerste straat er naartoe en duurde anderhalf uur bij elkaar om binnen te komen. En zelfs éénmaal binnen kon je je kont nog niet keren.

Wat heb jij dan een geluk gehad met die wachttijd! :o
By Alfred
Ja :) Het ergste wat ik heb meegemaakt is toen mijn vrouw moest spelen tijdens het festijn (zij speelt viool), en we op zoek moesten naar een parkeerplaats. Zij was nog net op tijd geloof ik, zo'n enorme drukte. Volgens mij heb ik het bezoeken van het festijn toen geskipt. En nooit meer met de auto naar het festijn geweest, of fiets, of trein. :)
By Diewertje
Druk of niet, ik wil er gewoon een keertje heen! Dit roep ik al zo'n 4 jaar en dit jaar gaat het hem ook niet meer worden, maar volgend jaar...;)
By LieutenantGrant
Voor de mensen die gaan: de Gordons zullen Queen Victoria weer begeleiden, dus kom gerust even hallo zeggen ;-)
By Alfred
LieutenantGrant schreef:Voor de mensen die gaan: de Gordons zullen Queen Victoria weer begeleiden, dus kom gerust even hallo zeggen ;-)
Ik ben van plan zondagmiddag te gaan! :)

Niet genoeg op TV of Netflix om de Kerstmaand door[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!