EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Alles over nieuws dat niet over Jane Austen gaat.
By Miss Mary
Jammer, Dieuwertje! :( Maar ik denk ook wel dat het behoorlijk koud zal zijn op het Dickensfestijn. En inderdaad, je wilt natuurlijk wel weer thuis kunnen komen. Ik ben blij dat ik vandaag niet met de trein weg hoef (eigenlijk zou ik vandaag dus naar België zijn gegaan, maar dat gaat dus niet door helaas).
By Alfred
Ik ben vandaag naar het Dickens festijn geweest. Er liepen geen bussen, nog net de trein kunnen halen. Er was een wachtrij van ongeveer niets. Toen ik klaar was had ik zo weer een rondje kunnen lopen. Het was erg aangenaam om eens geen drukte te hebben, en rustig rond te kunnen kijken.

Met de sneeuw erbij was het sfeervol. Wie er al eens geweest is herkent de elementen wel: veel figuranten, koren, kraampjes met leuke hebbedingetjes. Het was weer de moeite waard!

Foto's voor een impressie kun je bekijken op:

http://s774.photobucket.com/albums/yy28 ... er%202009/

Wel met een mobieltje genomen, dus de kwaliteit valt tegen.
By Karin
@Alfred Wat gaaf, een Dickens festival in de sneeuw en zonder massa's mensen! Leuke foto's !

Sent from my iPhone using Tapatalk
By Karenlee
Nou, ik vind die foto's best goed gelukt, Alfred. En hoewel het puinhoop met het openbare vervoer slecht uitpakte voor veel mensen vandaag (een vriendin kon niet mee naar de film omdat er geen bussen tussen Zeist en Utrecht reed), het klinkt alsof jij in ieder geval baat bij hebt gehad. Zo'n festijn met een piktoresk pak sneeuw en weinig mensen - beter kon het niet!
By Eliza
Weet iemand al wanneer de nieuwe datums zijn van het Dickens festijn?
By Lady C
http://www.dickensfestijn.nl/

DICKENS FESTIJN 2011

Het Dickens Festijn vindt in 2011 plaats op zaterdag 17 en zondag 18 december. Tot ziens!

Ik ben tot nu toe 2 keer geweest

Niet genoeg op TV of Netflix om de Kerstmaand door[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!