EMMA.

27 februari in de bioscoop. Praat mee!

Alles over nieuws dat niet over Jane Austen gaat.
Afbeelding

Ik heb drie doosjes aan elkaar gelijmd en ingepakt met allemaal kleuren naaigaren, en het gedichtje dat ik heb geschreven ook :)
Sinterklaas avond was bij ons gister ook zeer geslaagd :)
Ik had Jil met lootjes (de vriendin van Wieger) en zij is net als ik ook helemaal weg van The Tudors.
Dus had ik de suprise daarop gebaseerd.

Afbeelding

(met gedicht :) )

Beste Jil,

Sint en piet zijn niet verrast, met de dvd’s van de Tudors in jou kast.
Iedere zondagavond de vaste date, om te zien wat die vent zijn vrouwen aandeed.
Maar de zondag avond was niet te veel, Sint kijkt zich nu helemaal scheel!
Henry had als vrouwenkenner wel een favoriet, maar Anna of Cleves was niet het refrein in het lied. Waarom dan niet? Vraagt Sint zich af en draait ondertussen met zijn staf. Sint jeukt even vragend aan zijn baard, want King Henry zei: ‘’Ze lijkt op een paard!’’
Sint kijkt hierbij naar Americo, die schudt zijn hoofd en briest: ja…en ik ben een eskimo… |(
Sint neemt een slok van zijn chocola en denkt ondertussen nog even na. Sint kijkt verbaasd naar piet en zegt: ‘’ 6 vrouwen….allemaal falliet!’’. Piet kijkt naar Sint en zegt heel beleefd:’’ maar eentje heeft het toch overleefd?’’
Sint rolt met zijn ogen….’’ja duh, piet…dat weet ik toch wel, maar Henry dacht niet: ‘’Ik moet even achter mijn oren krabben voordat ik een nieuwe vrouw bestel’’.
Sint maakt een diepe zucht….maar èèntje is de dood ontvlucht.
Sint kan er niet bij met zijn hoofd, ook al ligt hij niet onder die bijl voor zijn dood.
Kom, zegt piet. ‘’De serie is af. Vergeet die Henry…..hij ligt in z’n graf’’.
Dat is waar, zegt Sint en staat op uit zijn stoel. ‘’We hebben nog cadeaus te brengen….en dat zijn er een heleboel’’.
Met een kontje van piet stapt Sint mompelend op zijn paard, neemt de staf aan van piet en zegt: op naar de volgende haard! Ehm ….Sint? zegt piet. Dat is de kerstman die dat doet.
Eh…ohja…zegt Sint. ‘’Nou vooruit… geef nou maar m’n hoed!’’.
Mijter…..corrigeert Piet met een zucht. ‘’Dat zeg ik!’’ Krast Sint in de lucht.
Sint zegt: Houd je kop erbij…..want voor je het weet verlies je ‘m en sta je op nummer 7 van deze Tudor-gallerij.
Met een kontje van piet stapt Sint mompelend op zijn paard :lol:

Sint zegt: Houd je kop erbij…..want voor je het weet verlies je ‘m en sta je op nummer 7 van deze Tudor-gallerij. :rofl:

Je ziet het gebeuren! Wat kan jij beeldend dichten! Geweldig! :clap: :clap: :clap:
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12

Niet genoeg op TV of Netflix om de Kerstmaand door[…]

Wij zijn bij episode 3 nu. Aangename , sfeervolle […]

Voor mij ook prima! Misschien ook leuk voor Mari[…]

In de avond is er altijd nog even een uurtje over […]

Bezoek JaneAusten.nl voor het laatste nieuws!